Faceți căutări pe acest blog

duminică, 10 august 2014

Un VARAN pentru ICA !

   Se îmbogățește colecția ?


   Grădina zoologică a sistemului penitenciar românesc , s-a îmbogățit cu un
VARAN !   
   Să fie bine ?
   Să fie rău ?
   Pe mine personal , nu mă încălzește și nu mă bucură absolut deloc pedeapsa de 10 ani cu executare , primită de zisul prădător toxico-bălos , chiar nu mă bucură faptul că a fost astfel pedepsită o ființă în vârstă de 67 de ani ! Și totuși ceva mă bucură ...
   Mă bucură faptul că statul român recuperează (sau este pe cale) în sfârșit paguba produsă de diverși ingineri financiari , mă bucură că societatea românească a început să se scuture de ideea că „șmecherii” nu plătesc niciodată , mă bucură că persoane intangibile se dovedesc chiar fragile în fața legii ,
MĂ BUCURĂ CĂ JUSTIȚIA FUNCȚIONEAZĂ !
CORECT !
   Nu cred că a fost un dosar politic !
   Nu cred și pace !
   Dacă era așa , mircea Băsescu era astăzi liber să ne râdă-n nas : dar nu este !
   Dacă președintele Băsescu , peste un an , va fi tras la răspundere pentru nu știu ce prostie sau hoție , sunt convins că va fi judecat corect și că va primi hotărârea pe care o merită !

   Are și justiția uscături prin propria curte , să fim conștienți că deși s-a curățat destul de mult , încă mai are , dar oricât de puțin a reușit actualul regim presat de UE , totuși , parcă justiția a început să semene a putere în stat !
PRIMA PUTERE ÎN STAT !
PUTEREA CE REGLEAZĂ ȘI CONTROLEAZĂ VIAȚA SOCIETĂȚII ! 
 
   Ce nu mă bucură ?
   Păi , nu mă bucură faptul că amărâții ăia de-au fost angajați ai ICA și au rămas fără pâine , nu pot decât să se aleagă cu oftatul satisfacției dreptății în sfârșit făcute , nu mă bucură că toți cei ce au pierdut prin vânzarea ICA nu mai pot fi despăgubiți ! Sute de familii au suferit pentru ca voiculescu , pantiș , menciniPOC sau cum îl cheamă să se lăfăie în lux și să ne râdă-n nas , sute de familii s-au chinuit pentru ca linia a doua a acestei privatizări , zeci de persoane care nu au câștigat decât câteva mii de euro din această șmecherie , să învețe din greșelile făcute și la următoarele „afaceri” să câștige mai mult !
   Pentru acești oameni , pentru sutele de familii care au suferit din cauza varanului și găștii lui otrăvite , 10 ani sunt puțini !

   Ω

   Nu știu dacă este așa sau nu , dar aștept să le vină rândul și altor „foști” îmbogățiți din nimic !
   AM CONVINGEREA CĂ LE VA VENI RÂNDUL !
CURÂND !!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu