Faceți căutări pe acest blog

luni, 20 martie 2017

Guvernul ZĂRONI și anagrama lui modernă

   Recunosc, am vrut să pun semn de egalitate între blonda alexoi și vasileasca de la muncă, dar am înțeles că are și alexoi mândria ei și că nu se face chiar așa ceva: vasileasca este unică și așa rămâne, în engleză, în franceză sau în română! Știind sigur că doamna (?) ministru nu ar putea face față unui interviu de angajare la o firmă privată, ne-am îndreptat atenția în altă parte, așa că am început a ne adăpa din perlele de înțelepciune fătate de ministrul agriculturii, domnul d`aia! Și ce perle, Doamne ce minunății produce omul ăsta ... ai impresia că cine a spus „vorbește gura fără el” l-a cunoscut personal! Zici că-i gaiță sau ciocănitoare, așa se aude și așa se înțelege! 
   Apoi, mi-am amintit și de faimosul „altă întrebare” om sărac om bogat iordache din  Caracal: ce frumos le zicea el ... ehe, ce vremuri!
   Nu m-am putut abține și m-am delectat și cu discursurile, ideile (?), conceptele (hi, hi, hi) și descoperirile primului ministru, ăla cu grinda: ce minune, ce subtilitate, ce delicatețe ... păi a știut dragnea pe cine pune la guvernare! A greșit doar cu rădulescu, vânătorul din Argeș, care putea fi oricând ministru al forțelor armate! Mai bine nu, că ăsta sărea singur la gâtul rușilor și nu știu ce ne-am face dacă ar trebui să administrăm județul Moscova: da da, mai bine nu ...
   Și cum eu am mai auzit de disciplina aia numită istorie, mi-am amintit că în istoria modernă a României au mai fost asemenea specimene, am pus mâna și am verificat și am găsit modelul actualului guvern: guvernul petru groza și faimosul lui ministru al agriculturii ROMULUS ZĂRONI!

   Ω

   Și eu care eram tentat să spun că d`aia este un fel de zăroni!
   Ar fi fost greșit: 
ESTE UN GUVERN DE ZĂRONI!
P.S. Ați observat că zăroni este anagrama lui NĂROZI?
Ce întâmplare ...
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu