Faceți căutări pe acest blog

vineri, 31 martie 2017

Starea de republică bananieră

   Guvernul României este atât de discreditat în ochii majorității străinilor care contează, încât un grup de oameni de afaceri americani și-a permis ceea ce nu ar face decât cu guvernul unei țări bananiere trăind de pe urma unei monoculturi aflate la discreția climei! 
   Adică, spus foarte pe scurt, reprezentanții oamenilor de afaceri americani cu interese în România, au chemat guvernul la discuții, l-au tras de urechi, l-au certat, l-au pus la colț și, ca să-i intre bine în cap, în timp ce guvernul stătea în genunchi pe coji de nucă, i-au dat un catastif din care să învețe ce are de făcut ca să plece de la colț și să nu-l mai certe pe viitor!

   Nu mi-a plăcut ce am văzut ... nu mi-a plăcut, mi s-a părut penibil, mi s-a părut jenant pentru ambele părți dar în special pentru partea română!

   Ω

   Ne place?
   Le place?
   Ne-am întors la vremea când ne dicta consilierul sovietic ce avem de făcut?
   Se pare că da ...
   Din păcate ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu