Faceți căutări pe acest blog

joi, 4 mai 2017

Să lingi unde ai scuipat?

   M-am tot gândit la reacția lui băsescu traian la legea grațierii și la abjectu-i comportament, m-am gândit și iar m-am gândit ... și am ajuns la concluzia că „frate, frate, da` brânza-i pe bani” și că nu și-ar fi pus pielea la bătaie pentru nuți sau frățiorul gata condamnat, ci pentru ceva mult mai important și mai arzător!
   Bănuiesc așadar că se strânge lațul în jurul grumazului primului „maliner” al țării, laț numit finanțarea campaniilor electorale, parcările Dali, implicarea fiicei Ioana și promovarea tutei eba plus multe altele: încep să cred că linge unde a scuipat, doar doar va salva ceva din catastrofala-i conducere de zece ani!

   O fi așa, n-o fi așa, numai viitorul și doamna Kovesi ne pot spune!

   Ω

   Noi așteptăm liniștiți să se întâmple ceea ce trebuie să se întâmple, pentru că sigur se va întâmpla!

   P.S. Mă neliniștește lipsa de reacție a președintelui, domnul Johannis adoptând până acum o atitudine evazivă: 
sper să mă înșel în această privință!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu