Faceți căutări pe acest blog

vineri, 8 decembrie 2017

Zgomote surde

   Spun unii, că atunci când se apropie un cutremur - unul mare, bineînțeles - se aud niște zgomote ciudate, că pământul și tot ce te înconjoară devin din mute zgomotoase! Mai spun alții, că ceea ce la început este un sunet aproape imperceptibil, se transformă rapid într-un huruit de crezi că vine trenul! Așa o fi, am apucat și eu câteva cutremure în viața mea și, sincer să fiu, cred că o singură dată am avut senzația unui asemenea zgomot: totuși, bănuiesc că aici problema de percepție este a fiecăruia în parte!

   De ce am făcut această introducere?
   Pentru că dinspre unitatea de monolit a pesede-ului se aud niște zgomote surde, niște scrâșnituri ... parcă din ce în ce mai tare!
   Se apropie oare un cutremur?
   Ce magnitudine va avea?
   Unde va avea epicentrul, la firea, la tudose sau la bădălău/ștefănescu?
   Încotro se va propaga unda de șoc, către dragnea sau către dragnea?
   Aceste probleme, care nu pot spune că nu mă lasă să dorm, le-aș dori petrecute cât mai curând cu putință, măcar pentru a da pesedeului posibilitatea să-și numească o conducere curată, fără penali!
   Așteptăm și promitem să nu intervenim în nici un mod!

   Ω

   Primăvara viitoare îmi pare un termen mult prea îndepărtat, cred că seismul va veni mai rapid, iar dacă mă întrebați pe mine, pesede-ul ar trebui s-o aleagă șef pe „primărița” (așa cum doct o numește media românească) firea: am asista astfel la un seppuku politic de mai mare dragul!
   P.S.1 După ce le-a zburat din gură păsăroiul contramanifestațiilor, auto numiții șefi ai pesede profită de înmormântarea regală pentru a le contramanda! Nu era mai cinstit să spună că acum, iarna, la vreme de piftie, cârnați, sarmale și cumpărături, nucleul dur al partidului pensionarilor s-a înmuiat având alte preocupări decât lupta pseudo politică dintre conducătorii noului pecere și vechea procuratură? 
   P.S.2 Trusa pentru cazuri de calamitate, nu va ajuta pe orice membru din conducerea pesede: posturile s-au dat, banii s-au împărțit, promisiunile s-au cam sfârșit ... și au rămas prea mulți nemulțumiți - și vor și ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu