Faceți căutări pe acest blog

joi, 15 februarie 2018

Cine-i păpușarul?

   Am constatat că în epoca informației tocmai abundența de informații ne face să le uităm rapid, să le trecem cu vederea, să nu le percepem decât pe moment, așteptând ca senzaționalul de fiecare clipă să ne uluiască din nou și din nou cu ceva cât mai nou! 
   De ce spun asta?
   Pentru că aseară, pe 14 februarie 2018, Procurorul Șef al DNA a susținut o conferință de presă: am urmărit-o cu atenție ba chiar și la întrebări și răspunsuri am fost atent. Ei bine, am trăit un deja vu, un deja vu care mi-a amintit că am mai scris despre sistemul păpușarului care manevrează un Vasilache în văzul lumii, Vasilache mândru nevoie mare că face și că drege, dar care nu pricepe că este manipulat: dacă însă mă înșel și face ce face cu bună știință, atunci lucrurile sunt cu atât mai dureroase!

   O vom lua pe scurt, pentru că „în vremea asta Cătălin, viclean copil de casă” are iarăși ceva de spus! Așadar, Remember:
tolontan
tolontan
tolontan
Maria Olaru
Anamaria Sanda

dar și

Bellu
Gina Gogean
Republica

   Aș dori să observați niște ciudățenii: cătălin tolontan nu se pricepe numai la gimnastică ci și la dezinfectanții hexi farma și la DNA și la spitalul de arși și la SRI și la publicarea fotografiilor unor polițiști și la acuzarea oricui pentru orice motiv! 
   Acum însă, vreau să rămânem la gimnastică: cui au folosit pseudo dezvăluirile provocate de tolontan?
   Cine ce a câștigat?
   Dincolo de înlocuirea cuplului Bellu Bitang cu un grup de nefericiți incapabili să le urce și-n autocar pe gimnaste, ce s-a mai întâmplat? 
   Chiar suntem orbi de nu vedem că așa zisele dezvăluiri, dacă erau reale, ar fi dus la anchetă și proces?
   Ce s-a obținut în plus față de distrugerea gimnasticii?
   De ce sportivele care încearcă să facă un ban din declarații bombastice nu au făcut reclamații la poliție?
   Pentru că realitatea este alta?
   Chiar dacă tolontan ne-o prezintă de parcă ar fi sfârșitul lumii?

   Similar procedează acum în cazul DNA: nu știm cine i-a ordonat păpușii, dar aceasta a început să tune și să fulgere împotriva Procurorului Șef al DNA, pe care o acuză că a făcut publice date din dosare și că nu mai poți respira de câte prostii face și spune dumneaei! Interesante informații primite de la cel care după două rateuri la drept declara că a învățat jurnalism din filmele americane și cărțile lui John Grisham!
   Cui folosește acest sistem?
   Cine îl comandă?
   De ce este el folosit?
   Ne putem lămuri ale cui interese le apără un personaj dispus la a deturna fondul unei discuții extrem de importante pentru societatea românească în beneficiul unei pseudo forme?
   Vom afla vreodată?
   Sperăm ...

   Ω

   Chiar când mă gândeam să închei, chiar când mă întrebam dacă am văzut ziariști la manifestațiile mamut pentru sprijinirea justiției, chiar atunci deci, m-a înghiontit prezența tolontanului la antenele voiculescului, așa că am căutat ceva ce mi se învârtea prin amintire ... și iată ce am găsit:

Și lucrurile parcă se leagă ... nu vi se pare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu