Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 28 martie 2018

Justiția a murit? Trăiască pesede-ul!

   În sfârșit, „oamenii” din justiție încep să priceapă ceea ce „slugărel”, „altă întrebare” și „rădulescu mitralieră” spun de mult: dreptatea este a partidului și se face așa cum spune partidul!
   De când s-a anunțat că ÎN SFÂRȘIT cazul cosma nu merge la răcoare ci se rejudecă, am simțit o bucurie de nedescris, am simțit o satisfacție de nețărmurit, am simțit ... în sfârșit, am simțit că vom avea prilejul să trăim și noi ce ne-au povestit bunicii că se petrecea în anii `50! M-am bucur mult ...
   Așadar, partidul a hotărât că doi hoți dovediți - TATĂ ȘI FIU - vor fi rejudecați, căc...-se în capul tuturor magistraților care au instrumentat cazul, l-au dus în instanță, l-au susținut și, au dat o sentință blândă de cinci și opt ani! Partidul a hotărât asta, patru jurați din cinci au bătut din călcâiele cu care s-au șters pe toate instanțele care până atunci îi găsiseră pe cei doi vinovați! Reușiți să vă închipuiți acum ce o fi în sufletul acelui SINGUR JUDECĂTOR CARE nu a înțeles ce vrea partidul? Ce mustrări de conștiință, ce griji, ce paria trebuie să se simtă el acum pentru că nu a priceput ori n-a vrut să priceapă dorințele partidului! Mai lipsește să-i fie făcut public numele, pentru a putea fi blamat ... mai cu spor, mai cu mânie tovărășească!
   În momentul anunțului rejudecării după o primă judecată ce a consumat peste patru ani, în momentul în care am văzut satisfacția de pe mutrele familiei și zâmbetul superior al surorii, am înțeles:
JUSTIȚIA TRAGE SĂ MOARĂ,
ADICĂ S-A PREDAT pesede-ului!
   Mai există viitor pentru români și România? 
   Da, dar unul urât ...

   Ω

   Spuneam că am simțit o bucurie la aflarea veștii ... mi-am închipuit că dacă ne întoarcem în timp, poate și întinerim: asta numai dacă dă dragnea vreun ordin, ceva, bunului Dumnezeu!
+DOAMNE AJUTĂ!+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu