Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 25 aprilie 2018

Nerecunoștință

   Am ascultat-o vorbind (?) pe roșcata de la muncă și am înțeles ce greșeli majore am pe conștiință! Așadar ...
   Am aflat că mi-a crescut venitul!
   Am aflat că au scăzut prețurile!
   Am aflat că trăiesc mai bine!
   Am aflat că nu mi-am dat seama de asta!
   Am aflat că sunt crezut bou!
   Am aflat ...

   Ei bine, aș vrea să afle și agresiva de la muncă 
- despre cum au evoluat prețurile ÎN MOD REAL, 
- despre cum ne-a scăzut puterea de cumpărare, 
- despre concurența neloială făcută de firmele statului + boR firmelor private, 
- despre imbecilitatea schimbării regulilor în timpul jocului, 
- despre faptul că inflația declarată de 5% este o minciună (probabil că în ultimul an se învârte cu adevărat pe la 15%!) dar și 
- despre SCĂDEREA PUTERII DE CUMPĂRARE, singurul argument care contează, pentru că în imbecilitatea lor, toți conducătorii României au crezut că ne păcălesc dacă ne lasă să câștigăm salarii de 5.000 de lei cu pâine de 5 lei, când noi am vrea salarii de 500 cu pâine de 0,05 lei (adică 5 bani)!

   Se miră guvernanții noștri cei nevorbitori de limbă română că oamenii sunt nemulțumiți! 
   Se miră că ies angajații statului în stradă să-și strige nemulțumirea!
   Se miră că nu sunt oamenii încântați de prostiile lor!
NU UITAȚI: PÂNĂ ȘI DRAGOSTEA TRECE PRIN BURTĂ!

   Ω

   O tot priveam pe individa de la muncă și nu înțelegeam de ce îmi este cunoscută alura ei ... și comportamentul agresiv, este adevărat, dar mai ales alura și aspectul - și dintr-o dată mi-a picat fisa:
CU CÂTVA TIMP ÎN URMĂ, ERAM ÎN SUDUL ITALIEI; 
ÎNTR-UN AUTOBUZ, AM AUZIT VORBINDU-SE ROMÂNEȘTE (TARE, AGRESIV, DERANJANT);
ERAU ROMÂNCE, MENAJERE, SERVITOARE, ÎNGRIJITOARE!
ȘI TOATE ERAU ... ROȘCATE!
   P.S. Am înțeles în sfârșit de ce mă temeam mai tare, abia acum, când am priceput cine a ajuns să ne conducă: nu ne-a ajuns un cârpaci de pantofi ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu