Faceți căutări pe acest blog

vineri, 13 aprilie 2018

Suntem noi proști, ei hoți sau și una și alta?

   Am ascultat statistica spunându-mi că inflația a ajuns în martie la 5%.
   L-am ascultat apoi pe un anume marius budigăi - pesede vorbindu-mi la DIGI cum că eu o duc mult mai bine, am mai mulți bani, dar sunt răuvoitor și nu vreau să recunosc!
   Apoi, am auzit cum ministerul de finanțe îndeamnă oamenii să-și scoată banii de la Pilonul II de pensii și să vină cu ei la fondul de pensii al statului!
   Am ascultat eu multe ... dar unele chestii nu le pricep!

   Spună statistica ce-o vrea să spună, câte în stele și câte-n lună, dar eu știu că leușteanul care costa cel mult un leu, este acum trei; mai știu că laptele pe care-l luam cu circa șase lei, a sărit acum de nouă; știu cu siguranță că plătesc mai scump litrul de combustibil pesedist decât cel tehnocrat; înțeleg că mi se cere să plătesc doi € pe un kilogram de MERE; îmi dau seama că absolut totul s-a scumpit, începând de la gaze și energie în general și sfârșind cu mărarul din piața liberă pe care cred că nu-l contabilizează nimeni:
ȘTIU CU SIGURANȚĂ CĂ CELE CINCI PROCENTE DECLARATE 
DE STATISTICĂ DEMONSTREAZĂ VORBA VECHE CARE SPUNE 
CĂ STATISTICA ÎȚI POATE DA ORICE RĂSPUNS DOREȘTI, 
DACĂ ȘTII SĂ ÎNTREBI!

   Ținând cont de cele de mai sus, am înțeles că domnul deputat budigăi a făcut în aceștia în speranța de a fi în vederile lui liviu dragă dragneator, pentru că faptele pe care milioanele de români proști rămași în țară le trăiesc zi de zi contrazic și statistica nu numai un deputat oarecare din partea puterii!

   Acum vine o chestie mai subtilă, anume îndemnarea oamenilor de a-și muta depunerile de la Pilonul II (privat) la stat! Spun că este mai subtilă prostia asta, pentru că banii băgați în pensiile private nu stau undeva pitiți așa cum pare a-și închipui ministerul de finanțe, ci sunt investiți în afaceri aducătoare de profit (o chestie pe care casa de pensii nu știe s-o facă decât atunci când își construiește un sediu nou cu firma lu` nașu` și a lu` finu`):
ÎNȚELEGE CINEVA DE LA FINANȚE CE TRAGEDIE S-AR PRODUCE 
PE PIAȚA DE CAPITAL DACĂ DEPONENȚII LA PILONUL II ȘI-AR 
CERE BANII ACUM? 
ADICĂ ÎNAINTE DE VREME?

   Ω

   Răspunsul întrebării puse în titlu este ultima variantă:
EI SUNT HOȚI ȘI NOI SUNTEM PROȘTI!
   Până nu vom schimba asta, nimic nu se va schimba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu