Faceți căutări pe acest blog

joi, 7 iunie 2018

Cin` să fie, cin` să fie?

   L-am ascultat pe tov. dragnea răspunzând ziariștilor.
   L-am ascultat pe tov. tăriceanu răspunzând ziariștilor.
   L-am ascultat pe tov. negoiță răspunzând ziariștilor.
   L-am ascultat pe tov. iordache răspunzând ziariștilor.
   L-am ascultat pe tov. toader răspunzând ziariștilor.
   L-am ascultat pe tov. d`aia răspunzând ziariștilor.

   Și am constatat că toți au în comun un singur lucru!
   Nu, nu faptul că vorbesc cu greșeli și frazele lor sunt lipsite de logică, nici gând ... locul comun al tuturor luărilor de cuvânt ale acestor tovarăși este 
AROGANȚA!
   Pur și simplu mă întreb cine i-a încoronat pe dumnealor stăpânii României!?!
   Sunt deja deranjați de întrebări, sunt deja sătui de beep beep ăștia care-i deranjează, sunt deja sastisiți de idioții care nu cred în statul paralel și în revirimentul securității sub guvernare de dreapta și dispariția ei sub guvernare de stânga post iliesciană!

   Sper să uite că guvernarea nu este veșnică și că există mecanisme democratice prin care pot fi trași la răspundere! Pentru ce? Păi, la sectorul 4 din București, se pare că primarul pesede a luat bani de la învățământ și i-a dat la schimbat bordurile! 
   Merită tras la răspundere un asemenea ipochimen care preferă să repare ce nu s-a stricat, în detrimentul științei de carte care nu aduce nici un ban imediat partidului și membrilor lui? 
   Ce credeți dragi alegători, susținători și manifestanți pesede, merită?
   Sau este bine ce face?

   Ω

   Sper din tot sufletul ca manifestația de 9 iunie (?!?!?) să se desfășoare în liniște, să nu ia provincialii jandarmii la bătaie și nici să nu atace sediul guvernului în dorința de a o învăța pe jenica dăncica cum este cu PROST brexit-ul!
   Dacă pesede-ul lui dragnea își permite asemenea prostii, înseamnă că cineva i-a numit împărații României pe băieții ăștia! Întrebarea este
cin` să fie, cin` să fie?
Pentru că acum, nu prea se mai laudă nimeni că i-ar fi votat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu