Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 13 iunie 2018

DE CE?

   Am fost la cumpărături.
   La Carrefour: la casă, o tânără de nici 25 de ani, se mișca oarecum cu încetinitorul. Cum nu aveam în față decât două persoane, am oftat și mi-am spus că nu am ce face: 
ÎN ȚARA CARE PRODUCE DOAR VÂNZĂTOARE ȘI AGENȚI DE PAZĂ, 
EU AM NIMERIT O CASIERĂ ÎNCEATĂ!
   Pe măsură ce m-am apropiat, am văzut însă un anunț mititel, unul pe care scria cam așa:
MĂ NUMESC ... ȘI AM DEFICIENȚĂ DE AUZ ȘI VORBIRE.
ÎNCERC SĂ VĂ FIU DE FOLOS, 
ETC, ETC, ETC ...
   Am înghițit în sec, mi-am reprimat gândurile „asasine” și am fost mai atent: casiera aceasta, cu deficiențele declarate și niște ochelari zdraveni, își făcea datoria foarte bine, încerca să interacționeze cu clienții, era chiar o persoană MAI AMABILĂ decât sunt casierele de obicei!
   Și în acel moment, am spus în sine mea bravo Carrefour că ai apelat la persoane cu handicap (statul nu te ajută cine știe ce pentru asemenea acte de ... caritate), bravo ție persoană cu handicap, care preferi să muncești decât să întinzi mâna! M-am bucurat, pentru că mi s-a părut un semn de normalitate!

   Ω

   De ce fata asta cu handicap evident, muncește iar clasa politică românească întreține atâția mândri puturoși cu ajutoare sociale?
DE CE?
   Întreb, pentru că pe mulți dintre ei i-am văzut pe 9.06.2018 în București: susțineau guvernul și pe iubitul conducător!

Un comentariu:

  1. I know this site provides quality depending articles or reviews and additional data, is there any other site which gives these kinds of stuff in quality?

    RăspundețiȘtergere