Faceți căutări pe acest blog

luni, 13 august 2018

Cazul Frumușanu Crăiniceanu în reluare?

   Ne-am întors!
   Ne-am întors în timp!
   Numai un noroc a făcut ca vineri, zece august 2018, să nu se repete cazul Frumușanu Crăiniceanu!
   NUMAI UN NOROC!

   Nu știu unde domiciliază dragnea, dar dacă aș ști, i-aș fredona sub geam:
IEȘI AFARĂ, JAVRĂ ORDINARĂ!
   
   Vă dați seama cum s-au petrecut lucrurile vineri seară?
   Dacă vă închipuiți că da, eu vă spun că nu: mai exact, cred că avem o părere inadmisibil de bună despre modul în care funcționează statul român înrobit de pesede! Așadar, cred că lucrurile au fost astfel ...
- Auzi tu, fa Tantzi?
- Da doamna Carmen!
- M-a sunat fa doamna Veorica care a vorbit cu domnu` Liviu care i-a zis că cam gata, că ie treaba lu` prefectu` lu Bucureștiu` să ...
- Gata doamna Carmen, am înțeles! Am vorbit și cu doamna Gabi și ia zice că și domnu` Florentin crede că ce atâția golani care sbiară și ...
- Gata Sperantzo, arată-le tu dă ce iești bună pă post!
- Am înțeles doamna Carmen, săru` mâna ... dacă nu v-o plăcea ...! 
   Și, uite așa, cu „domni” și „doamne” de coafor și secretariat de ceape, statul român se întoarce în plin ev mediu pentru binele lor și atâta tot!

   Ω

   P.S.1 Rezolvarea brutalităților jandarmeriei vor urma calea dosarului din titlu?
    P.S2 Sper ca jandarmii să nu fie anchetați pentru că ar fi consumat prea mult gaz din rezerva de la Marea Neagră!
    P.S.3 L-am ascultat bâlbâindu-se jenant pe vorbitorul în numele brutelor în uniformă din București: și m-am îngrozit de incoerența, ilogica și bâlbele respectivului! 
   Și ziceți că ăsta-i deșteptul ...


MARȘ AFARĂ, JAVRĂ ORDINARĂ!
                

2 comentarii:

  1. Latrina 3 si Guuiță TV spală pe crieri oameni pe care îi cunoaștem. Până nu facem boicot, până nu vom renunța la a cumpăra publicitatea acestor două posturi, spălații pe creier vor susține aceste nulități, care se dedau la scenarii în care crima e doar la un pas.

    RăspundețiȘtergere