Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 11 august 2018

Jandarmeria și limba paralelă

   Conferința de presă a jandarmeriei române (???) ne demonstrează că limba română are diferite graiuri care se bat cap în cap! De exemplu, tovii ăștia au învățat cuvinte noi, cum ar fi „dinamică”, „gradual” și „proporțională”, cuvinte care le place cum sună, dar al căror înțeles încă le scapă! De altfel, să spui că ai folosit gradual și proporțional cu pericolul gaze lacrimogene înainte de ora 18:00 când în piață nu erau nici zece mii de oameni, mi se pare absurd!
   Să plângi de mila unui jandarm mi se pare firesc și o fac și eu, dar să faci erou dintr-o „jandarmă” (conform pop liviu, fost ministru al educației!) care pentru o singură dată s-a întâmplat să se găsească la capătul greșit al bastonului sau pumnului ori bocancului, mi se pare exagerat!
   Să mă faci să cred că jandarmii nu și-au părăsit colegii bătuți ci că a fost un balet de dragul privitorului, înseamnă să mă crezi idiot! 
   Să spui că tu, jandarmerie națională, nu ai informații și nici nu știi ce se pregătește, mi se pare ca o cerere de demitere!
   Să spui tu, purtător de vorbe al jandarmeriei că grupurile agresive au fost „compacte și dispersate” și să lași de înțeles că au fost suficient de bine pregătiți încât să pună în dificultate jandarmeria, mi se pare o nebunie!
   Să spui tu, jandarmerie, că nu poți „extrage” (alt cuvânt la modă!) un delicvent din mulțimea dispersată, înseamnă să mă iei pe mine cetățean plătitor de impozite drept un bou, ceea ce nu sunt!
   Dar, să îmi spui că jandarmeria a avut o acțiune DEFENSIVĂ, atunci mă crezi membru pesede!
   Și să încerci să-mi explici că am văzut altceva, este cel puțin penibil și stupid!

   Ω

   „Dișteptul” de la jandarmerie ne spune că au fost controale și nu s-au găsit obiecte care să ducă la oprirea agresorilor! Este evident că el se crede „diștept” și noi suntem oile care-i vor plăti pensia și primele pentru războiul declarat și purtat în seara zilei de zece august:
S-A VĂZUT CLAR LA TELEVIZOR CĂ BĂIEȚII CU MĂȘTI PE FAȚĂ SE APROVIZIONAU 
CU PROIECTILE DEPOZITATE DIN VREME ÎN SPAȚIILE VERZI DIN JURUL PIEȚEI!
ADICĂ EXACT SISTEMUL DE PE STADIOANE!
AȘADAR, EI SUNT DEȘTEPȚII ȘI NOI PROȘTII?

CU PĂRERE DE RĂU O SPUN:
JANDARMERIA VORBEȘTE LIMBA pesede-ULUI!

NE-AM ÎNTORS CU 30 DE ANI ÎN TIMP, DIN MOMENT CE JANDARMII CRED CĂ ESTE SUFICIENT CA UN BĂIAT CARE A FĂCUT ȘCOALA LA TÂRGOVIȘTE SĂ CEARĂ DISPERSAREA UNEI MULȚIMI NEMULȚUMITE ȘI ACEASTA SĂ SE EXECUTE!

   P.S.1 De ce la meeting-ul pesede-ului nu a fost nici un PROVOCATOR?
   P.S.2 Mai încep cursurile la școala de jandarmi de la Târgoviște cu cuvintele
„jandarmii sunt în slujba cetățeanului ...”?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu