luni, 13 august 2018

Moare „Glasul roților de tren”?

   Aflăm cu satisfacție că lângă Craiova a deraiat un tren! 
   Aflăm cu satisfacție nu pentru că s-a produs, ci pentru că nu a fost un sabotaj ca pe vreme de război sau un act terorist!
   Mai avem un motiv de mulțumire: podul de peste Argeș care lungește drumul București Giurgiu cu trenul suficient de mult ca să-l faci mai repede cu bicicleta, nu mai este singur!

   Ce s-a întâmplat de fapt: un tren, aflat în circulație, a făcut țuști în râpa traversată de un viaduct! Ceea ce ne spune prim adjunctul ISU Dolj cătălin cotoc cum că 
E posibil ca dintr-o eroare a mecanicului trenul să fi intrat pe linia aflată în construcţie, podul s-a rupt, iar vagoanele au deraiat” 
este o gogomănie cât el de mare, trenul mergând ca prostul pe unde-l duce șina și macazul, așa că iese din discuție mai sus zisa gogomănie (este valabilă doar dacă este angajat pe acolo vreun acar Păun)! 
   Așadar, podurile au început să se rupă sub trenuri: 
NOROC CĂ NU A  FOST UN TREN DE PASAGERI!

   Explicația întâmplării este simplă:
GUVERNELE ROMÂNIEI (NU DOAR ĂSTA DE ACUM) AU LUAT 
BANII DE LA INVESTIȚII ȘI REPARAȚII ȘI I-AU BĂGAT ÎN AFACERI 
SAU SALARII PROPRII!
GUVERNUL DE ACUM DE EXEMPLU, A DAT PESTE UN MILIARD 
DE LEI (NOI!) PRIMARILOR PENTRU ACOPERIREA SALARIILOR 
NESIMȚITE PE CARE ȘI LE-AU STABILIT SINGURI!
   Ce putem face pentru a mai asculta „Glasul roților de tren”?
   Soluția îmi pare simplă: să-i punem pe toți beneficiarii codului administrativ sau ai pensiilor speciale să pună cârca sub podurile defecte pe cale de prăbușire! 
MĂCAR AȘA S-AR FACE UTILI!

   Ω

   Glasul roților de tren ... există așa ceva?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu