Faceți căutări pe acest blog

marți, 4 august 2020

Jenant?

   Am ratat anul acesta șansa vacanței pe cei coclauri: de ce s-a întâmplat asta, am priceput – nu te poți pune cu suficiența și ignoranța concetățenilor noștri, în majoritatea lor analfabeți funcționali! Așadar, i-am acuzat pe aceștia că poartă o parte din vina noii izolări a românilor și mi-am închipuit că noi suntem cei mai răi ...
   Ca să n-o lungesc inutil, iată cum se poartă occidentalii cu noi, cei după care plâng numai și numai atunci când au de strâns recolta de cine știe ce: pe lângă banii de cazare, nu puțini, pe care de fapt i-am recuperat deja, mai aveam de recuperat și banii de transport cu ferry-boat-ul între continent și Sardinia. Nimic dificil în intreprinderea mea, absolut nimic, mai ales că firma unde erau cumpărate biletele este una mare și recunoscută. Însă ... surpriză: pagina web a firmei nu funcționează! Am încercat câteva zile la rând, am insistat, ba chiar am făcut asta și noaptea, închipuindu-mi că pot avea probleme tehnice ... nimic și iarăși nimic ...
   Toate astea se petreceau pe vremea când eu, om normal, nu-mi închipuiam încă un lucru clar acum: românii, prin comportamentul lor, prin lipsa lor de educație și civilizație sunt buni numai și numai la culesul recoltei ori la îngrijit babe sau spălat bătrâni la cur! Mi s-a părut ciudat răspunsul care se vede mai jos într-o captură de ecran – This site can`t be reached – așa că, 

 m-am prevalat de faptul că sunt totuși român și am folosit un VPN (virtual private network), program care m-a arătat simplu ca fiind din ... Olanda! Și ce credeți că s-a întâmplat? Răspunsul, pentru cine nu poate vedea captura de ecran de mai jos, este acela că am accesat fără probleme pagina grimaldi-lines! 
   Cele două capturi de pe ecranul telefonului sunt făcute la mai puțin de două minute una de alta!
   Ia te uită!
   Pagina poate fi accesată fără probleme!
   În concluzie, un olandez are alte drepturi în marea țară numită UE decât un român, nu-i așa? De ce îmi/ne este interzis accesul pe o pagină publică românilor, nu pricep! Oricum, i-am fericit cu cererea mea de returnare a costurilor călătoriei, costuri pe care le-am achitat fără să crâcnesc acum câteva luni: mi se oferea la schimb un voucher, posibil de folosit în următoarele 12 luni dar, după asemenea măgărie, prefer să-mi cer BANII înapoi și să fiu indiferent la profitul și câștigurile acționarilor care, cu bună știință, au permis acest tratament discriminatoriu: îi las să mănânce ei voucherele fără valoare oferite în schimbul sumelor deja plătite!

   

   Am priceput că suntem paria în Europa, am priceput că educația este marea noastră problemă – de fapt lipsa ei – am priceput că nu ne vor decât la spălat rahatul și muncile cele mai de jos, dar nu pot pricepe un lucru: pe noi, pe români,
CINE NE APĂRĂ DE DISCRIMINAREA TACITĂ LA CARE SUNTEM SUPUȘI?
CARE ORGANISM AL UE SAU AL STATULUI ROMÂN FACE ASTA?
   Este de-a dreptul jenant modul în care sunt tratați românii și spun jenant pentru că nu vreau să folosesc cuvinte mai tari deși ar merita!
   Deci, dacă pe țigani îi apără o droaie de așa ziși avocați, pe evrei la fel, dacă pe cărăbușii mov de zăpadă îi protejează ONG-uri nenumărate iar firele de iarbă crescute sub raza lunii sunt păzite cu arma la picior, pe noi, oamenii normali, care nu suntem O MINORITATE, cine ne apără?
   Așa se tot întreabă un om, de pe stradă ...
   P.S. Provoc pe oricine să încerce ceea ce am arătat aici: sunt convins că rezultatele vor fi aceleași și nu, nu este ilegal să folosești un VPN, browserul Opera are un asemenea program încorporat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu