Faceți căutări pe acest blog

marți, 24 februarie 2015

Amintiri din pușcărie sau Papioana se întoarce!

   Au lipsit crocodilii


   Am ascultat-o pe Elena udrea.
   Am ascultat-o și m-am minunat.
   Am ascultat-o și m-am crucit.
   Am aflat că a fost în arest, că i s-a luat sutienul, că apa caldă era doar noaptea, că WC-ul era o latrină nenorocită și turcească, la care trăgeai apa cu dușul (!?!?!), că nu există PHEON în celulă (nu pot crede!!!), că spațiul este mic și că sunt patru paturi suprapuse ... pur și simplu m-a umflat plânsul ascultând-o!
   Da! 
   Trebuie că în arest este groaznic!
   Dar să vezi în pușcărie, că noi n-avem d'alea de cinci stele!
  

   Însă ... dintr-o dată mi-am amintit ce condiții aveam în armată (înainte de '89), atunci când o duceam muuult mai rău (apă caldă am văzut numai acasă, în permisie!) dar mi se cerea să-mi dau viața pentru țară - din patriotism bineînțeles! Și sincer să fiu, ca mine au mai fost sute de mii de tineri care nu aveau nici o vină în afară de vârsta potrivită pentru militărie.
   Și nu mi-a mai fost milă! 
   Și mi-am dat seama că deși încerc să îi cred pe toți nevinovați până la sentința definitivă, încep să am îndoieli și bănuieli! Adică, mă îndoiesc că este sau sunt chiar atât de curați cum țipă (el/ea/ele/ei) și bănuiesc că declarațiile fanfaronistice despre așa zisele dosare „făcute” ar trebui să reprezinte subiectul unor anchete separate!
   De fapt, dacă n-ar fi  groaznic și ar semăna cu un pansion de fete, atunci ce rost ar mai avea pușcăria?

   Ω

   Totuși, trebuie să spun și ceva în favoarea Elenei udrea: cu toate prostiile pe care le-a făcut și le face, se dovedește mai bărbată decât Vosganian!
   Poate tocmai d'aia i-au luat sutienul ... și nu ca să nu se spânzure!
   Parol!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu