Faceți căutări pe acest blog

luni, 21 octombrie 2019

Dezamăgire: ce naivi suntem!

   Am asistat la derapajele guvernelor pesede.
   Am ieșit pe stradă, pe frig sau pe căldură și am susținut statul democratic împotriva adevăratului stat paralel.
   Am luat (unii dintre noi) bătaie.
   Am defilat la Sibiu seară de seară în fața sediului pesede.
   Am riscat chiar și la Alexandria și ne-am arătat dezacordul față de încercările dictatoriale ale pesede.
   Am făcut lobby autohton și am schimbat opiniile unor indeciși în favoarea opoziției.
   Am făcut tot ce ne-a stat nouă în putință pentru a împiedica modificările legilor justiției!
   Am protestat la îndepărtarea LCK și la numirea floarei adina.
   Am fost permanent împotriva încercărilor pesede-ului de a lua statul român pe persoană fizică.
   Am fost oricând gata să răspundem la orice chemare ni s-a părut că ar împiedica șleahta pesedistă să ne încalece pe noi și întreaga țară!
   Am fost ascultători, am fost luptători, am fost susținători: totul împotriva mafiei care încerca să sufoce statul român, adică pe noi!
   Am fost, am suportat o autoritate colectivă, am sperat că opoziția abia așteaptă să vină la putere să îndrepte nedreptățile făcute de pesede!
   Am fost convinși că opoziția nu are alt gând decât binele public, că este gata să se sacrifice pentru binele țării, că este pregătită să facă tot ceea ce nu a făcut pesede-ul, adică tot ceea ce în trei ani de semidictatură pesedistă am și a arătat cu degetul!
   Am ...

   Și acum?
   Și acum ce vedem?
   Și acum la ce asistăm?
   Și acum ce primim?
   Acum, un partid pe care mulți îl credeau tânăr, fără apucături politicianiste, un partid susținut și ridicat din nimic pe o îndreptățită speranță, nu pricepe că orice zi de ceartă în plus în opoziție înseamnă o zi mai puțin în erodarea pesede-ului!
   Acum, avem un partid care se dovedește incapabil să lucreze pentru binele public pentru că se gândește că țara nu are decât să piardă în următoarele trei luni cu țața veorica la guvernare, numai lor să le fie bine!
   Acum ne uităm ca proștii la toți cei care s-au bătut cu pumnul în piept la moțiunea de cenzură, ne uităm și nu pricepem ce s-a întâmplat, cum de s-au schimbat peste noapte!
   Acum vedem cum pentru câteva voturi în plus politicianul care lupta de zor cu pesede-ul o lasă mai moale și își „nuanțează” discursul: zic nuanțează, ca să nu zic popular că o dă la întors ori că o întoarce ca la Ploiești!
   Acum, dintr-o dată, toți acești ticăloși ne arată de ce nu au fost alături de noi în stradă la minus 12 grade! 
   Acum pricepem de ce nici unul dintre ei nu a înghițit gaze în 10 august 2018!
   Acum vedem clar de ce nici un ticălos de pseudo opozant nu cere tragerea la răspundere a celor care și-au făcut mâna pe spatele susținătorilor!
   Acum înțelegem ce înseamnă politica și omul politic!
   Acum ne întrebăm dacă merită un ticălos ca barna dan votul nostru, vot pe care altfel poate l-ar fi avut, în situația în care se gândește nu la
BINELE PATRIEI,
PĂREREA MULȚIMII DE SUSȚINĂTORI
SAU MIILE ȘI MIILE DE VOTANȚI 
care și-au pus încrederea în el/ei ci doar la meschinu-i viitor politic!
   Acum am înțeles de ce conducerea usr-ului a preferat să aibă un candidat fără șansă în loc să sprijine singurul candidat cu șansă din partea opoziției!
   Acum ... abia acum ...

   Ω

   Acum, noi cei mai sus descriși, am priceput că și barna și chichirău și usere-ul nu sunt decât niște OPORTUNIȘTI, niște oportuniști cu nimic mai buni decât oportuniștii pesede-ului, cei care au greșit și nu i-au chemat la guvernare, acolo unde probabil că barna și ai lui, după o matură chibzuință, s-ar fi băgat: nu de alta, dar ca să lupte din interior!
   Acum m-am lămurit: am fost naiv, am crezut că o să luptați pentru mine, pentru noi, în schimb tu barna și voi chichirăilor luptați pentru voi iar de noi vă doare-n ... așa că știi ce usereule?
ACUM INTRAȚI DEGEABA LA GUVERNARE, 
PUȚIȚI A OPORTUNISM ȘI A CURVIE!
MARȘ LÂNGĂ pesede!
   Acum, votul multor oameni dezamăgiți, de pe stradă, l-ați pierdut!
HAI SIKTIR!
    

2 comentarii:

  1. Excellent post. I was checking constantly this blog and I'm impressed!
    Extremely useful info specifically the last part :) I care for such info a lot.
    I was looking for this particular info for a long time.
    Thank you and good luck.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pembahasan yang sangat menarik. Saya sangat
    berterima beri akan hal itu. Kunjungilah idpoker333 kalau ada kesempatan, terima beri.

    RăspundețiȘtergere