Faceți căutări pe acest blog

vineri, 8 septembrie 2017

Mită, pile sau prostie?

   Pasajul de la Piața Sudului, a fost atât de bine conceput și integrat în ansamblul rutier al zonei de sud, încât este necesară prezența poliției la ore de vârf pentru un trafic cât de cât omenesc!
   Este interesant că după mai mult de trei ani de lucrări și 30 de milioane de euro, primăria a obținut un șanț nenorocit, șanț care se înfundă imediat ce crește numărul mașinilor aflate în trafic: și să nu vă închipuiți că vorbim despre traficul nebun de la ora opt dimineața sau patru după amiaza - nici gând, mă refer aici la ora zece și șase după prânz! Așa cum am mai spus, lipsa alveolelor pentru stațiile de autobuz mănâncă o bandă din cele două înguste și amărâte de la suprafață, schimbările de sens pe relația Văcărești Olteniței sau Nițu Vasile Olteniței, înguste și bruște duc la cozi interminabile care chiar blochează subteranul iar pasajele pietonale sunt atât de bine plasate și gândite încât fac pariu că și babele în cârje vor sări pârleazul peste carosabil în drum spre stația de tramvai! 




   Mașinile pe care le vedeți staționate, nu sunt parcate ci așteaptă să facă dreapta de pe Văcărești pe Olteniței, pentru sensul spre Berceni prin subteran rămânând deschisă cum se vede în foto 2, 3 și 4 o singură bandă de mers: peste tot este aceeași problemă! Luați însă aminte, nu au pornit încă tramvaiele și nici troleibuzele! Abia atunci să te ții!

   Veți crede că cei care se deplasează pe direcția nord sud sunt avantajați pentru că evită toată nebunia de la suprafață - ei bine, vă înșelați: intersecția Nițu Vasile, Obregia, Racoviță a rămas neschimbată - scuze, se schimbă dar nu cum trebuie,

noul primar jefuind fără jenă banii sectorului, schimbând din nou bordurile puse aici cu doar câțiva anu în urmă, în timp ce drumurile și traficul sunt într-o stare precară! 

   Ω

   În partea cealaltă a pasajului care mai bine lipsea, se află intrarea la Sun Plaza, intrare care a fost - de ce nu mă mir? - semaforizată, ducând la întreruperea dramatică a circulației: sunt momente dimineața, când coada de mașini formată la acest semafor depășește ca lungime pasajul nou construit, fiind necesară prezența poliției pentru fluidizarea traficului! 
   Banii au fost aruncați la gunoi în locuri în care cine trebuia să știe, a știut să caute ... și atât! Rezultatul atâtor ani de chin și al cheltuirii unor sume astronomice este aproape ... ZERO! Un exemplu poate fi cheltuirea a peste 30 de milioane de euro fără realizarea unui singur loc de parcare într-o piață PUBLICĂ cu o suprafață enormă, lucru care a dus la ...


    Știu că și neamul lu` manivelă pute de nesimțire, dar ar trebui mai întâi să aibă unde parca civilizat și abia apoi educați prin atentat la portofel!

   Așadar, lăsând acum la o parte asfaltările de la Universitate nu în mijlocul unor nopți de vară cu trafic redus ci acum când s-au întors oamenii din concediu, lăsând la o parte și minunea de intersecție de la Șincai, gândită să se blocheze în combinație cu minunata Magistrală și a ei trecere de pietoni cu buton, uitând trecerile de pietoni canini de pe Tineretului, acolo unde poți avea „șansa” a cinci opriri într-un kilometru, lăsând deci în metafizică șleaurile de pe muuult prea scumpele noastre drumuri și oprindu-ne pe moment numai la pasajul de la Sudului, înțelegem că întrebarea din titlu ar merita urgent un răspuns din partea cuiva autorizat, din partea unei dna, pardon, DNA sau ceva asemănător!
DA, DEȘI BĂNUIM, NU ȘTIM DACĂ ESTE VORBA DESPRE
 MITĂ, PILE SAU PROSTIE!
CE-O FI OARE?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu