Faceți căutări pe acest blog

joi, 12 septembrie 2019

Era să-mi fie milă! (AUDIO)

   Am auzit o veste, cum că dracnea are interzis în USA din cauza actelor de corupție!
   Semnalul dat de americani corupților din România este unul puternic și care-i va îndrepta în alte direcții, mai de la răsărit ... dar nu asta doream să vă spun acum ...
   Așadar, dracnea și ai lui, mândria Teleormanului, au primit o mândră interdicție de a mai călca pe pământ american! Tare dom`le, tare!
   Așadar, biata fiică a lui dracnea, care studia muzica în Statele Unite și care acum este în țară, în vacanță, nu se mai poate întoarce la studii! Să-l lăsăm pe ăl bătrân și să ne gândim la biata fată, cum îi retează din fașă americanii aripile și zborul și dorința de învățătură și dragostea de carte ... că vorba aia, Caracalu-i la o aruncătură de băț distanță de Teleorman!
   Și, era să-mi fie milă ...
   Dar știți cum? Milă, cu litere mari, MILĂ!
   Ce să mai spun, era să mi se rupă sufletul ...
   Dar ... cum nu este niciodată prea târziu pentru a-ți pune întrebări iar eu chiar acum sunt la vârsta întrebărilor, am început să - cum spuneam - să mă întreb: dar de unde a o fi avut ea sărmana bani de studii în USA? Și nu singură, că se plictisea, așadar cu iubitul! Cine o fi plătit pentru studiile astea de fițe cu gigolo la pachet?
   Acum, dumneavoastră o să săriți cu gura, supărați pe mine și o să-mi spuneți:
TACSU` A PLĂTIT!
TACSU`, AȘA CUM AR FACE APROAPE ORICE TATĂ CARE ȘI DACĂ AR PUTEA!
   Da, care ar putea și dacă ar putea, așa că vă trezesc eu la realitate: școala cu gigolo la pachet nu i-a plătit-o ocnașul de dracnea ci dumneata și dumneaei și eu și alții, cu drumurile proaste, cu școlile mizerabile, cu spitalele tip bolniță, cu poliția coruptă, cu bonurile de masă și de vacanță cu care se închide gura bugetarilor, așa au fost plătite studiile odraslei și călătoria muult prea scumpului ei iubit!
   VĂ PLACE?

   Ω

   Cred că nu, pentru că nici mie nu-mi place!
AȘA CĂ AM ÎNȚELES ȘI AM RENUNȚAT SĂ-MI MAI FIE MILĂ!
OARE GREȘESC?
ȘI MĂ MAI ÎNTREB, CÂTE PENSII, CÂȚI KILOMETRI DE AUTOSTRADĂ, CÂTE PATURI ÎN SPITAL AU COSTAT PÂNĂ ACUM STUDIILE ODRASLEI OCNAȘULUI CARE O TRIMITE LA ȘCOALĂ ÎN USA DAR PLÂNGE DE MILA BIETEI 
„ȚĂRIȘOARE”?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu