Faceți căutări pe acest blog

joi, 10 octombrie 2013

Entr'acte - Scheiße , shit sau de c...t ?

   De aia-i șefu' șef !


   Am avut ocazia de a vedea o piesă de „rahat” : Șefele !
   Am avut nu ocazia , ci privilegiul de a vedea de la cîțiva centimetri (uneori) ADEVĂRATE monumente ale scenei !
   Am avut încîntarea de a asista la un triplu recital actoricesc !
   Am avut plăcerea de a admira „sărăcia” de mijloace ce umple scenografic aparenta goliciune a spațiului !
   Am avut (din nou) ocazia de a admira profesionalismul în forma lui pură !
   Am avut aceste prilejuri și mulțumim pentru asta , inteligenței oamenilor veșnic tineri !
   Rămînem îndatorați !
   Mulțumim că nu s-a ascultat Abba !
   Am avut norocul de a vedea premiera unei piese jucate de ani de zile !

    Ω

   Și am mai văzut ceva : am văzut efectul educației manelistice , am văzut tarele spectacolelor de stand-up (oare ?) comedy în
plină acțiune !
   Și am văzut fetele și femeile care la stand-up comedy au învățat să-și demonstreze libertatea și independența rîzînd cît mai zgomotos , strident și vulgar , la obscenități ce făceau și bărbații să roșească !
   Și am văzut spectatori prăpădindu-se de rîs la orice menționare a nemțescului scheiße !
   Și am văzut , din nou , soții îmbrăcate elegant , însoțite de ... domni costumați pentru stadion !
   Și am văzut persoane cărora ar trebui să le scrie pe programul teatrului „thriller , comedie , dramă , etc , etc” : poate așa ar înțelege că nu orice li se pare lor scabros este și „de rîs” !
   Și am văzut multe , dar vă lăsăm și dumneavoastră plăcerea de a urmări încîntătorul recital al celor trei , ce umplu scena (cum spuneam) goală !

   P.S. Pe telefonacii feisbuciști de mai sus , nu-i băgați în seamă : urmăriți spectacolul , fără a vă gîndi că și ei au drept de vot !

   Dacă doar asta au înțeles ...
   Să se facă de kkt ...
   Oh , shit !






    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu