Faceți căutări pe acest blog

marți, 1 octombrie 2013

Teorema lui Pitagora aplicată la MAI

  


   În această frumoasă dimineață , în această încîntătoare zi de întîi octombrie 2013 , am asistat la o întîmplare ce mă face să mă rușinez de prostiile scrise în mai multe rînduri a propos de lipsa de reacție , de atitudine și de activitate a poliției : ei bine , în această însorită , caldă , calmă și blajină zi de toamnă , simt nevoia de a-mi cere SCUZE
   V-am acuzat pe nedrept dragi poliști !
   Îmi este îngrozitor de rușine , însă recunosc : m-am înșelat !

   Vă întrebați oare , unde văd eu frumoasa zi de mai sus cînd afară este furtună , plouă cu găleata , tot orașul este plin de crengi rupte , străzi inundate și ambuteiaje ? Și temperatura încă nu a sărit de 8 grade Celsius ?
   Era o glumă , bineînțeles , dar nu era glumă și partea cu poliția !
   I-am acuzat de inactivitate și ne-am înșelat !
   Iată de ce !

   Problemă
   Se dă o stradă cu două sensuri de mers , din care unul este ocupat cu mașini parcate .
   Se dau pe partea cu mașini parcate CEL PUȚIN două locuri de parcare libere .

   Întrebare 1 : unde parcați în situația de mai sus ?
   Răspuns 1 : pe unul din locurile libere , cît mai aproape de și paralel cu trotuarul !

   Întrebare 2 : unde parcați dacă sînteți cu Loganul alb , cu insemne de poliție și numărul de înmatriculare MAI 25108 ?
   Răspuns 2 : pe partea opusă locurilor de parcare libere , la un unghi de circa 30 de grade (atențiune tovarăși , nu Celsius) cu trotuarul , lăsînd spațiu berechet pentru trecerea unui Tico cu oglinzile pliate !
   Completare răspuns 2 : iar dacă cineva îți atrage atenția asupra prostiei crase pe care tocmai o execuți , ce faci ? Simplu , cobori din mașina de serviciu , te uiți la spațiul rămas liber și , rînjindu-ți fasolea , arăți boilor de civili că au loc să treacă ! După care , mîndru nevoie mare , intri „la Calancea'n piață” să-ți faci cumpărăturile !

   Ω

   Atragem atenția onor conducerii poliției române , că oricum ai lua-o , ipotenuza este mai lungă decît oricare dintre cele două catete (vezi Google) și că geometria plană euclidiană nu s-a schimbat și nici nu se schimbă , indiferent cine este ministru de interne , așa că angajații instituțiilor din subordine ar face bine să nu mai încerce abolirea acesteia ! 

   Dacă vreun șef oarecare , de la MAI are curiozitatea să-i întrebe de sănătate pe cei doi (MAI 25108 , ora 10:30) , să ne dea și nouă de știre !
   Și ca să nu mai așteptăm , vă dăm noi acum răspunsul :
„Faptele sesizate de dumneavoastră nu se confirmă !”
   Niciodată ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu