Faceți căutări pe acest blog

luni, 18 ianuarie 2016

Entr`acte - Bărbierului îi tremură mâna

    A aplauda, aplaudac


   Am așteptat cu nerăbdare și mare plăcere reprezentația cu Bărbierul din Seviglia ... am așteptat-o și am rămas cu așteptatul. Nu pentru că muzica nu ar mai fi frumoasă și plăcută urechii, nu pentru că Rossini ar fi îmbătrânit între timp, nu pentru că subiectul libretului ne-ar părea desuet: nimic din toate acestea, ci pentru că am înțeles în sfârșit ce înseamnă provincia!  
   Iar acum, Bucureștiul a fost cu adevărat un oraș provincial!
   Provincial cultural!
   Sau și cultural ...

   Din păcate, spectacolul de la opera din capitală a lăsat de dorit, a fost jucat din obligație, fără nerv, fără aplomb, fără pic de strălucire, cu gândul numai la ziua de salariu!
   Mare păcat că pentru o asemenea partitură nu s-a putut face mai mult: să ne amintim că în alte ocazii am lăudat opera bucureșteană pentru că ne-a surprins plăcut - acum în schimb, ne-a surprins neplăcut, ba chiar ne-a plictisit!

   Ω

   Până și aplaudacii care strigă BRAVO chiar și atunci când plătitorul interpret strănută, până și ei au fost plicticoși și plictisitori!
   Sunt convins că a fost o întâmplare nefericită, așa că vom reveni!
   Pe când (a propos de cântat!) Tannhauser?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu