Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 6 ianuarie 2016

Memorialul memoriei

   A nins ...

   Da, a nins, iar acest lucru s-a combinat printr-o nefericită întâmplare cu o căutare pe Google ... căutare ce a întors niște rezultate neașteptate!
   Așadar, dintr-o greșeală oarecare, în timp ce ziceam mărunt din buze că nu pot scoate mașina din parcare din cauza zăpezii acumulate  și pe care „edilii” noștri aleși și plătiți o lasă în plata Domnului pân` la primăvară, dintr-o greșeală zic, mă pomenesc cu un rezultat vorbind despre ... Moromete! N-am rezistat și am intrat să văd despre ce-i vorba - eu aștept și acum continuarea Delirului, continuare pe care sper că Marin Preda a scris-o, dar de frică a ascuns-o pe undeva, așteptând să fie descoperită!
   Intru așadar și, ce găsesc? Nici gând de înțeleptul Moromete Ilie ... nici gând! 
   În schimb, am dat de ASTA!
   Și am ascultat-o cap coadă, dându-mi seama că amărâții ăia cu convingeri, au murit pe la canal sau Gherla ori Pitești, numai și numai ca un Piedone ori Chiliman ori Falcă sau Mazăre să facă buzunarul gros și să ne râdă-n nas!
   Să ne hohotească în nas!
   Și tot atunci mi-am dat seama că nimeni nu a văzut în totalitate „Memorialul durerii” și că unele voci îl consideră pe vișinescu prea bătrân pentru a mai putea executa o pedeapsă privativă de libertate, arătându-i o clemență pe care el și cei ca el nu au gândit-o meritată vreodată de alții! 
   Și nici nu au arătat-o!
   Nici el, nici ăst moromete!

   Ω

   Așadar, somnul rațiunii naște monștri?
   Da, fie ei și numai economici!
IAR DE VINĂ SUNTEM NOI, CEI CARE DORMIM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu