Faceți căutări pe acest blog

marți, 31 august 2021

Și cum spuneam ...

   Și cum spuneam ...

A AVUT LOC LANSAREA ARCA?

   Mie personal mi se pare dubios modul în care procedează responsabilii acestui ... acestei ... nici nu știu cum să-i spun, cum să o numesc! Așadar, ce s-a întâmplat? De ce nu primim nici un fel de informații, explicații, lamentații? Unde sunt vaporii locomotivei spațiale? Ce s-a întâmplat cu nava închiriată pentru efectuarea lansării? Unde s-au ascuns specialiștii în PR, astronautică, motoare spațiale neconvenționale și plăci zburătoare la $ 19.000 bucata?

   Mi-am dorit din tot sufletul meu de român să greșesc, mi-am dorit ca puținele mele cunoștințe de fizică, chimie, matematică, să mă facă de râs și să mă înșele: mi-am dorit dar se pare că școala a fost mai solidă decât am bănuit eu – științele exacte nu pot fi păcălite, nu pot fi înșelate, nu pot fi nici mânărite și nici țepuite, iar arca, scris cu minuscule de data aceasta, chiar asta a încercat să facă, să ne dea de înțeles că unu și cu unu pot face oricât doresc ei și nu neapărat doi!

  

   Este penibilă prestația concetățenilor noștri, este la fel de penibilă ca și a oamenilor politici români, la fel de penibilă și la fel de greu de înghițit: iar dacă ne-am fript rău cu politicienii, mai avem disponibilitatea de a-i crede pe niște rachetiști pare-se ratați? Așa vă întreabă un om, de pe stradă ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu