Faceți căutări pe acest blog

joi, 23 decembrie 2021

La final

   Nu ne mai auzim până după sărbători așa că mă văd obligat să mă destăinui, lucru pe care-l fac pentru că mă bântuie de mult o întrebare care poate răspunde și nevoii României de securitate! Ei bine, ceea ce mă pune pe mine pe gânduri și nu-mi dă pace este următorul lucru: Rusia se plânge că a fost forțată să maseze trupe la frontiera cu Ucraina pentru că țara soră, Ucraina înclină spre NATO și UE. Asta știm toți ...

  

   Dar, ce nu știm toți, de fapt nu știe nimeni, este de ce Rusia, dacă într-adevăr dorește ca Ucraina să nu mai tragă spre occident, nu se poartă cu sora ei care apare prin scrieri vechi ca Rusia Mică, mai bine decât occidentul!?! De ce în loc să-și atragă Ucraina printr-o bună și frățească purtare, încearcă să supună Ucraina prin violență și amenințări?

   De ce oare? Așa se întreabă un om, de pe stradă, unul care vă spune și

LA MULȚI ANI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu