Faceți căutări pe acest blog

joi, 17 martie 2016

O asemănare ...

   ... fizică!


   De mai multe ori am amintit-o pe „minunata și încântătoarea” sintetică frumusețe plăcută de fotbaliști 2Xanca Drăgușanu: sunteți sper lămuriți că singurul motiv pentru care am făcut acest lucru a fost acela că arăta ... spectaculos!
   Atențiune, spectaculos nu înseamnă nici bine, nici frumos ci ... din contră: Liz Taylor în tinerețe arăta bine spre foarte bine, arăta de fapt chiar excepțional, fiind o femeie frumoasă!
   Ca să fim sinceri cu noi și cu dumneavoastră, frumusețea este și ea o problemă de modă, însă, chiar și așa, sunt femei dăruite cu o frumusețe „clasică”, aș spune perenă, femei frumoase imdiferent de moda de moment, iar câteva exemple date în fugă ar fi aceasta
ori aceasta
sau aceasta
ori (să nu o uităm!) aceasta
   Ei bine, indiferent de ce s-ar întâmpla pe pământ, moștenirea genetică umană va face bărbatul normal (nu fotbalist și nici îmbogățit peste noapte!) să privească cu plăcere o femeie cu talia subțire (evidențiază șoldurile, care par mai largi și creierul masculin trage concluzia că va purta bine o sarcină sau mai multe), cu bustul generos (din nou creierul bărbatului va trage concluzia că respectiva va fi o mamă ce va putea alăpta progenitura fără probleme) sau cu picioarele lungi (din nou creierul bărbatului va gândi că nu este cazul să se excite ci să înțeleagă că respectiva este mai iute decât altele, deci se va salva cu fuga sau se va mișca mai repede și mai bine), etc, etc!
   Așadar, oricât de mult s-ar chinui una gen „Strâmba lu` Dodel”
ea nu va reuși să treacă mai sus de nivelul de amorează de fotbalist și oricâte haine și piei ar scoate de pe ea dar și indiferent de cantitatea de silicoane aplicate, nu va putea sta alături de (să zicem)

   Notați vă rog. că nu am ales pentru exemplificare nici o jună starletă de moment, nici o tinerică sexi, vulgară și provocatoare, ci figuri devenite deja clasice!
 
   Buuun ... așadar, după această mult prea lungă introducere, să vă spun și despre ce asemănare vorbeam: încă de pe vremea cu 2Xanca, mă bătea un gând! Mi se învârtea prin minte ideea că o mai văzusem undeva ... știți cum este, cum se spune din bătrâni, îmi stătea pe limbă! Și m-am învârtit și m-am răsucit ... între timp au mai apărut frumoase cu același aspect iar eu, tot nu reușeam să-mi dau seama ce-mi dă târcoale!
   Asta, până când am văzut la televizor una dintre frumusețile momentului (nu spun și deșteptăciunile clipei, pentru că nu am dovezi, cu toate că presimt că așa se va întâmpla):
ori, dacă preferați

   Ei bine, acest tip de așa zisă frumusețe era ceea ce-mi tot dădea de gândit, dar văzând-o pe persoana din fotografii, mi-am amintit brusc ce anume-mi amintea:
   Cum vi se par imaginile?
   Seamănă?
   Absolut ciudat, cu toate că genetica nu ține cont de modă, s-au găsit femei care să se hidoșească până la a arăta ca faraonul Akhenaton, un androgin chinuit de dureri și viziuni, un exemplu de om bolnav și nicidecum un model de frumusețe nici masculină, nici feminină!

   Ω

   Drept care, dați-mi voie să mă întreb: oricine are dreptul să-și transforme și să-și maltrateze propriul corp, de la scos și pus diverse chestii (nu vorbesc aici despre protezele absolut necesare) și până la pictat definitiv cu o așa zisă artă absolut periferică și de penitenciar, dar asta îmi dă și mie dreptul să judec cu cine am de-a face și cum gândește persoana dispusă la asemenea experimente și automutilări și să-mi iau măsuri de precauție în ceea ce o privește!
   Fiți sinceri, ați vota-o pe Strâmba lu` Dodel?
   Nu? Pentru că nu ați avea încredere în ea?
   ȘI ATUNCI, ÎN ALTELE, DE SĂ AM?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu