Faceți căutări pe acest blog

vineri, 15 martie 2019

Acum, îmi este clar!

   Am avut neplăcerea de a-l vedea mai bine pe ministrul de finanțe: dacă nu ați profitat de spectacolul dat de dumnealui în comisia de buget, atunci ați pierdut mult!
   Foarte mult!
   Dar puteți recupera AICI!
   
   M-am întrebat de ce are actuala putere o asemenea atitudine cel puțin necivilizată, m-am întrebat și nu prea am găsit răspuns: acum însă, îmi este clar!
RAR MI-A MAI FOST DAT SĂ VĂD O ATITUDINE ATÂT DE GOLĂNEASCĂ, 
DE MAHALA, DE FANTE DE OBOR, DE BĂIAT DE BĂIAT! 
RAR!
   Chiar vă recomand să-l urmăriți: oricât de ilar pare, în realitate este trist: și nu cred că un ministru care se poartă așa cu un coleg de parlament se va purta mai bine cu mine!

   Ω

   Privindu-l pe fantele de mahala cum se dă în spectacol, am avut o revelație și am simțit nevoia să-i privesc cu mai mare atenție pe toți actualii guvernanți! Dacă vă întrebați DE CE, răspunsul este simplu: 
CA SĂ-I POT RECUNOAȘTE CÂND VOR FI DAȚI ÎN URMĂRIRE GENERALĂ!
   Ce fac ei acum în România, nu are voie să rămână nepedepsit chiar dacă au impresia că sunt veșnici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu