Faceți căutări pe acest blog

joi, 4 august 2016

Dacă ce naște din pisică ...

   ... șoareci mănâncă, ce iese din mâna unui fals doctor, ce face? Întrebarea este necesară, pentru că am aflat cu stupoare că unul gen oprea gabriel își deschisese propria fabrică de diplome de doctorat, practicând en-gros ocupația de îndrumător! Să mă mai mir atunci că ministrul educației îmi vorbește despre ... „doișpe examene”? Bun, am priceput, primul a fost prost și s-a lăsat păcălit, dar după el zeci de demnitari ai statului român să se repeadă să-și cumpere titlul universitar ca pe o litră de țuică?
   Să nu aibă nici unul nici un strop de bun simț?
   De rușine?
   Este revoltător ce s-a petrecut și este păcat că lucrurile au doar dimensiune morală și nu și una penală: din punct de vedere moral, oameni care au adus sistemul de învățământ în comă, sistemul sanitar în comă, sistemul de drumuri în comă și toată țara asta nefericită în comă nu mă aștept să aibă vreun regret! Măcar penal să fi răspuns, numai cu o amendă și tot ar fi fost ceva care să-i facă să simtă ceva: moral, nu simt nimic, rușinea este o vorbă mult prea mare pentru ei și se simplifică perfect cu vorba aia de ocară, aia de-i zice ONOARE!

   Ω

   Din păcate, tocmai hoții prinși și dovediți ajung să fie votați!
   Educația de kakao își spune cuvântul în toate cele, nu numai în modul în care ne îmbrăcăm, ne purtăm și vorbim pe stradă, ci (din păcate) și în cabina de vot!
BĂNUIESC CĂ dRAGNEA lIVIU ÎI VA URMA LUI IOHANNIS LA PREȘEDINȚIE!
NU MĂ CREDEȚI ...
FACEM PARIU?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu