Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 10 august 2016

Și a început ...

   ... o nouă ediție a jocurilor olimpice! De data aceasta, marele câștigător financiar a fost Rio de Janeiro și isteții lui oameni de afaceri: altfel nu se poate explica atribuirea organizării jocurilor unui oraș cu o rată a criminalității de neînțeles de mare, cu o infrastructură cu probleme și cu o organizare (până acum) modestă!
   Însă, să trecem peste toate astea și să revenim la sport: ai noștri/ale noastre fac ce știu mai bine, adică de obicei dezamăgesc! Dincolo de fițele simonei halep, cea căreia se pare că nen`su Țiriac i-a băgat în cap că este o comoară națională, a rămas o delegație din care numele cunoscute zboară rapid, iar necunoscuții fac istorie pe muțește: l-am văzut pe un oarecare IONESCU la tenis de masă învingând un jucător plasat cu 50 de locuri mai sus decât el în clasament, am văzut la scrimă cum trebuie să lupți cu oricine, oricât de tare ar fi ... am văzut că Pandurii au câștigat la Timișoara!
   Chiar atât de idioți am ajuns în ochii televiziunilor românești?
   Mă uit și nu-mi vine să cred: mai mult de jumătate din rubrica sport este ocupată de inepția numită „campionat intern de fotbal”, în timp ce pentru rezultatele unor sportivi reprezentativi dar fără BMW aproape că nu se găsește spațiu de emisie între înjurăturile antrenorilor nemulțumiți (de arbitraj, bineînțeles!).

   Nu avem ce face, ne mulțumim cu atât și cu transmisiile infestate de prostii ale tvR!  

   Ω

   Să nu uităm: bunicuța PONOR și moș DRĂGULESCU s-au calificat în finale pe aparate!
   Asta mă face să mă întreb (văzând și nivelul celorlalte echipe competitoare) cât de mult a contat pentru necalificarea noastră nivelul sportiv și cât scandalurile prostești din gimnastică, scandaluri cu acuzații până acum (după știința mea) nedovedite!

   P.S. PENTRU CINE NU A ASCULTAT-O, VĂ ADUCEM LA CUNOȘTINȚĂ CĂ ANGAJATA NOASTRĂ CEA BLONDĂ ȘI
PRICEPUTĂ LA TOATE SPORTURILE, DAR MAI ALES LA GIMNASTICĂ, FETIȚA RUPTĂ DIN BANCURILE CU ALINUȚA, A DAT IAR UN RECITAL DE INEPȚII, DREPT CARE I SE ACORDĂ DIN NOU PREMIUL
ILIE DOBRE!
   Felicitări!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu