Faceți căutări pe acest blog

marți, 2 august 2016

Cititorii lor erau mai inteligenți decât ai altora! Serios!

   Îmi pare rău, dar nu mă pot abține: Liviu Mihaiu, corifeul corectitudinii acide de tip Cațavencu, a profitat de foloase necuvenite, de dare și luare de mită? Este atât de cald afară, încât îmi închipui că nu am înțeles bine: Liviu Mihaiu? Apărătorul democrației și al corectitudinii și al amărâților?
   Și același mihaiu liviu, același stâlp al democrației noastre, mă minte ordinar în față susținând că vântu a dat și olteanu a luat și el habar n-a avut?
   Îmi pare rău să o spun, dar sloganul acela care spunea
„cititorii noștri sunt mai inteligenți decât ai lor!”
chiar a fost adevărat!
   Pentru multă vreme!
   Pentru multă lume!
   Așa că, dacă am fost învățați prost, căscăm ochii și așteptăm extinderea anchetei!

   Ω

   Că o fi spre mihaiu, că o fi spre tăriceanu, că o fi spre CJ Tulcea sau spre ministrul turismului în vizită în Deltă cu elicopterul și a ei uitată frunză, să se revizuiască totul primesc!
   ȘI SĂ-I LEGE PE TOȚI BORFAȘII, DE ASEMENEA, AȘTEPT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu