Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 30 iulie 2016

Uitarea ca autoprotecție

   Am fost la europenele de fotbal: și ne-am făcut de râs!
   Am încercat să calificăm gimnastica la Olimpiadă: și ne-am făcut de râs!
   Am încercat tot felul de combinaţii şi de fiecare dată ne-am făcut de râs!
   Chiar nu vede nimeni unde este greşeala în ţara asta?
   Este imposibil de observat că toate domeniile de activitate, începând cu educația, sănătatea, transporturile, etc, etc și terminând cu sportul sunt legiferate și conduse pentru a umple ANUMITE buzunare și nu pentru interesul națiunii și populației?

   Cel mai bun și la îndemână exemplu este prestația jenantă a echipei naționale de fotbal și urmările acesteia: nu doar că ne-am bip bip pe noi, dar am fost de râsul curcilor în meciul cu începătorii albanezi (noroc că n-am jucat cu ospătarii islandezi, că ăia ne făceau de râs definitiv!).
   Până aici este clar, ne-am amintit toți ce s-a întâmplat? Dacă da, hai să vedem continuarea: un inept președinte de federație conduce în continuare dictatorial destinele reprezentativei naționale al celui mai iubit sport, ia hotărâri privind viitorul imediat, ne vorbește de sus și, mai ales, se plânge de salariul mizer de numai 4500 de euro lunar pe care-l încasează la federație!
   „Doar” 4500 de euro pentru a face cea mai mare contraperformanță posibilă?
   Este puțin?
   Însă nu asta contează, ci sistemul cu care ne-am învățat și fără de care nu mai putem trăi: pe moment ne aprindem și am face moarte de om, însă bem o bere (eu sunt 12) și ne calmăm! Și dăm credit acelorași imbecili care au mai făcut echipele pe baza aparteneței jucătorilor la firmele „agenților FIFA” sau UEFA sau ce-or fi ei!
   Se va schimba ceva?
   Nu!
   Un mare antrenor cu ochii mici, mare soț al unei „femei de afaceri” refuză gestul de bun simț și bună creștere de a saluta sau răspunde la salut, ba chiar se întoarce cu spatele: dacă zisul Daum va lua vreun „mărgăritar” din grămada de balegă impresariată de virulenta-i soție, își va schimba oare atitudinea?

   Nu înțelegem că NOI greșim acceptând asemenea personaje în centrul atenției publice, ne plângem că Becali este un cioban fără minte dar NOI urmărim cu sufletul la gură cum își repară limuzina cu ranga, râdem de finul Borcea, dar NOI uităm că la ieșirea din pușcărie și plata greșelilor va fi în continuare mult prea bogat pentru un singur român! NOI uităm și înghițim aceleași prostii!

   Nu se va schimba evident nimic dacă nu se schimbă sistemul: fotbalul a fost doar un exemplu, dar acesta poate fi multiplicat și aplicat oricărui tip de acțiune din România înlocuind doar „fotbal” cu un alt substantiv și câteva nume pe ici pe colo!

   Ω

   Vom continua să ne facem de râs, vom continua politicile incoerente, vom continua să alegem hoți condamnați definitiv și vom continua să lăcrimăm la telenovele: concluzia?
   UNII VOR CONTINUA SĂ SE ÎMBOGĂȚEASCĂ NEMERITAT:
ȘI NU VOR LĂCRIMA PENTRU NOI!
PENTRU CĂ NOI UITĂM!

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu