Faceți căutări pe acest blog

marți, 19 iulie 2016

O bănicioaie de rahat!

   Am văzut (și nu am fost singurul) imagini din spitalul de arși din București!
   Am văzut secvențe dintr-un film românesc de groază, de neînțeles pentru străini, o chestie gen „Moartea domnului Lăzărescu”!
   Am văzut imagini filmate într-un ghetou!
   Am văzut MINCIUNA ultimilor 20 și ceva de ani în care câțiva s-au îmbogățit peste măsură pe seama morții și chinurilor celor mulți, a celor care nu se pot trata la Viena sau Istanbul sau Paris!
   Am văzut secția ATI colcăind de gândaci!
   Am văzut linoleum dezlipit și mizer (nici în măcelării nu se acceptă linoleum și se cere gresie și faianță)!
   Am văzut un fel de „spital de exterminare în masă”!
   Am văzut un ministru mințindu-ne în față în noiembrie 2015, atunci când banița nerușinată plină cu CĂCAT politic, banița gângavă abonată probabil la diverse octo sau hexi farme, mincinosul adjunct și abject al unui alt mincinos care ne-a marcat istoria (pe numele lui ponta) liniștindu-ne, amăgindu-ne, calmându-ne, susurându-ne în urechi ceea ce doream cu disperare să știm: există toate condițiile, totul este la superlativ, vor fi tratați (cei de la colectiv) ...
   Am văzut ...


   Iar astăzi, la distanță de opt sau nouă luni, am AFLAT!
   Am aflat că exministrul bănicioiu ne-a mințit ordinar, că deși știa situația din spital (e) ne-a declarat că totul este bine și la vară cald!
   Am aflat că banii plătiți de contribuabili pentru sănătate nu au nici o legătură cu sănătatea națiunii ci cu sănătatea financiară a oamenilor politici și a  acoliților lor economici!
   Am aflat că legile sunt proaste, făcute în detrimentul națiunii și cu adresă economico politică și că nimeni nu se gândește să le schimbe!
   Am aflat că am devenit sclavii unui sistem de îmbogățire pe care îl susținem benevol!
   Am aflat multe lucruri cutremurătoare!


   Ω


   AM ÎNȚELES MORTALITATEA ABSURD DE RIDICATĂ ÎN RÂNDUL ARȘILOR DE LA COLECTIV!

AM ÎNȚELES NECESITATEA REINTRODUCERII PEDEPSEI CAPITALE PENTRU ANUMITE FAPTE PENALE CE ADUC ATINGERE NAȚIUNII!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu