Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 7 decembrie 2016

Fotbalul, această ciumă

   Am avut săptămâna trecută un turneu de snooker la York, în Regatul Unit. Pot spune că, după multă vreme, meciurile au fost echilibrate, au fost și surprize, iar finala, una ce putea fi (sau poate fi) oricând una de campionat mondial, ne-a oferit ocazia destul de rară a unui meci Selby - O`Sullivan!
   Toate bune și frumoase, în timpul săptămânii mai treacă meargă, însă ... însă a venit sfârșitul ei (al săptămânii adică!) și eurosportul a luat-o iar pe arătură: transmisiuni directe de snooker se pot întrerupe pentru a fi înlocuite de înregistrări de la sărituri cu schiurile, programul anunțat nu este niciodată respectat și totul moare în fața ciumei numite fotbal! Credeți sau nu, deși sâmbătă seara ni se anunță clar - CLAR - transmisiuni duminică la 15:00 și 21:00, adică meciul întreg, eurosport România, din nou plin de dispreț la adresa clienților săi, transmite la ora 15:00 două sau trei jocuri, iar seara, în loc de 21:00, începe pe un es după 21:30 pentru ca în câteva minute să mute emisia pe celălalt es!
   Este absolut incredibilă politica postului!
   Contactat pe FB, comentatorul es cu nume feminin, ne răspunde că (citez) „fotbalul e rege!”, ceea ce mi se pare de-a dreptul ridicol și imbecil și, bineînțeles, ne recomandă să urmărim meciul pe ... player!
   Ei bine, răspunsul este NU!
   Nu voi mai folosi player-ul es pentru că m-am păcălit odată și mi-a ajuns: am făcut adică abonament, bazându-mă pe reclama care spune „oricând, oriunde” (mea culpa) și cum nu poți lua legătura cu nici o persoană și nici la mesaje nu ți se răspunde, am constat fiind plecat din țară și din Europa, că oricând și oriunde înseamnă o zonă extrem de limitată, zonă care nu include decât câteva țări europene (nu toate) și cu atât mai puțin Asia sau Americile! Așadar, o dată păcălit, m-am învățat minte: dar domnul cu nume feminin, continuă să mă sfătuiască să trec pe player!
   Încep să înțeleg că în România sunt extrem de mulți susținători ai săriturilor cu schiurile ... și nu știu eu!

   În sfârșit, suficient despre es România (pentru că mai spre occident programul este altul, conținând mai puțin fotbal și în plus fiind respectat la secundă): Ronnie O`Sullivan plătește tribut inactivitații competiționale și nu reușește să intre în formă - în semifinala cu Marco Fu a greșit de câteva ori ca un amator - așa că nu trebuie să se mire că nu reușește să revină la forma de odinioară. Mark Selby se dovedește același metronom de precizie, greu de învins și asta numai atunci când adversarul poate să inventeze poziții și situații pe care el nu le-a studiat încă.
   În general, un meci frumos, cu câteva ratări în momente esențiale, cu reveniri, cu lovituri incredibile și cu mult dinamism, adică un adevărat spectacol!

   Ω

   Mai avem câteva turnee și în primăvară urmează campionatul mondial, turneu dificil, cu meciuri lungi și obositoare: atunci vom vedea din nou un spectacol ... spectaculos!
   Dacă nu va fi mai important un concurs de biatlon fotbalistic din divizia a treia din Zimbabwe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu