Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 16 mai 2018

Vreau la pușcărie!

   Am aflat cu stupoare că hrebe, fostul taie și spânzură al pesede-ului a fost condamnat! Ei bine, nu că a fost condamnat mă miră ci cât a fost condamnat! Așadar, să recapitulăm ...
   Hrebe, după tot ce a făcut pentru el și partid, a greșit o singură dată „ajutând” la o retrocedare forestieră în suprafață de 43.000 ha și valoare de peste 300 de milioane de €: atât a greșit, atât și atunci (dosarul este legat de retrocedarea ilegală a peste 43.000 de hectare de pădure în judeţul Bacău, în care sunt implicaţi, alături de Viorel Hrebenciuc și Ioan Adam, Andrei Hrebenciuc, fiul fostului deputat PSD, fostul senator și ministru al Justiției Tudor Chiuariu şi fostul şef al Romsilva Adam Crăciunescu)!
   Ei bine, acest hrebe, după a asemenea daună adusă statului român, este condamnat la ... (bat tobele, oamenii-și țin respirația)
DOI ANI CU EXECUTARE!
   Nu mă leg de faptul că mai toți au luat câte doi ani și că DNA-ul ceruse numai pentru hrebe 12 ani, nu mă leg nici de cererea  
DNA în legătură cu confiscarea sumei de 20.000 de euro de la judecătorul Lorand Andras Ordog, reprezentând mita primită de acesta de la fostul deputat Ioan Adam, mă leg numai de faptul că inculpații care au prejudiciat grav statul român (adică și pe mine și pe dumneavoastră!) scapă cu o pedeapsă mai mică decât ar primi un portar de spital pentru mită sau un tractorist care iese beat cu utilajul pe stradă!

   Situația este de-a dreptul penibilă, mai ales dacă ținem seama că prevenția a permis executarea pedepsei „în rate”, că individul născut în `53 ar beneficia de reduceri și că mai și are niște cărți gata scrise! În realitate, marele secret este că pedeapsa acoperă destul de exact perioada arestului preventiv ...
   Și cum pedeapsa nu este definitivă, mă aștept ca instanța supremă să-i dea hoțului chiar și o medalie!

   Ω

   În concluzie, m-am lămurit:
ÎN ROMÂNIA NUMAI PROȘTII SUNT OAMENI CINSTIȚI!
M-AM SĂTURAT DE CINSTE,
VREAU LA PUȘCĂRIE!
   P.S. Este interesant faptul că justiția pe de o parte face gură că nu-i place ce vrea pesede-ul iar pe de alta începe să execute comenzile ce pare a le fi primit deja: dacă se demonstrează că este așa, dragnea, iordache&Co. au câștigat cu ajutorul larg al publicului O ȚARĂ - probabil goală!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu