Faceți căutări pe acest blog

joi, 6 august 2015

O sulă!

   Am o întrebare ...


   Am fost la un pas să greșesc, să spun că mă frământă, că nu mă lasă să dorm ... dar cum nu este adevărat, vă spun sincer că doar îmi trece prin cap - din când în când - următorul gând: va mai reveni ponta victor ca prim ministru? Și dacă da, pentru cât timp?

   Îmi pun aceste întrebări, pentru că momentul punerii sub acuzare a însemnat punctul de maxim al graficului aroganței și obrăzniciei ipochimenului! Din acel moment, a început să coboare, a început să se îmbolnăvească, a început să se fofileze și să piardă puterea în partid! De ce a renunțat de bună voie și nesilit de nimeni la șefia psd-ului, nu știm, dar vom afla: este greu de crezut că gestul a fost făcut „în pace și onor” fără nici o sulă-n coaste! Așteptăm cu curiozitate să aflăm două lucruri: primul, care a fost sula, al doilea, cine i-a ținut-o proptită-n coaste! Să fi fost bunul prieten dragnea?

   Acum, ce să mai spunem: ponta victor pare deja de domeniul trecutului, iar dacă nea nelu a ratat momentul de a-l categorisi și pe el drept „prostănac”, o poate face acum liniștit: nu mai are nici o șansă să revină în politică și nu din cauza anchetei al cărui obiect este, ci din cauza greilor partidului care i-au cerut să-i apere ... de justiție - iar el n-a făcut-o!

   Ω

   Așadar, va mai reveni un viitor condamnat la conducerea unui partid condus acum de un actual condamnat?
   Nu știm, vom vedea!
   Va mai candida cu aplomb cel mai condamnat și corupt partid din țară la viitoarele alegeri?
   Cu siguranță!
   De ce?
   Pentru că este condus de oameni obraznici, fără rușine și fără simțul măsurii!

   Acum abia înțelegem de ce s-au dat bătălii atât de grele pentru ministerul justiției!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu