Faceți căutări pe acest blog

vineri, 21 august 2015

V-am spus eu?

   Chiar dacă nu-mi place ...

   ... este cea mai bună formă de exprimare!
   V-am spus eu ieri că taxele pe care noul cod fiscal le elimină urmează a fi înlocuite cu altele pentru că fără ele nu se poate?
   V-am spus!
   Așadar, nici nu au intrat în vigoare măsurile de relaxare fiscală și guvernul domnului Goe se grăbește să ne anunțe că de la anul ne va pune-n traistă o nouă taxă, anume taxa pe gunoi! De ce se bagă guvernul între primării și firmele de salubritate, este greu de înțeles, de ce autoritățile statului nu acționează pentru educarea cetățenilor în ceea ce privește păstrarea curățeniei și sortarea gunoiului, iar este greu de înțeles, dar de ce se bagă domnul Goe cu mâna-n buzunarul românului, pricepe orice mototol:
PENTRU CĂ MĂSURILE ELECTORALE LASĂ GOLURI
ÎN BUGET ȘI ACESTEA TREBUIESC ACOPERITE!
   Dacă statul vrea bani, este suficient să se îndrepte în justiție împotriva acelei Abramburici care a putut înghiți hârtia igienică numită „diplomă de doctor Goe” dar nu a putut discerne dacă diplomele obținute de ZECI DE MII de tineri sunt valabile sau nu, motiv pentru care respectivii tineri și-au câștigat drepturile în instanță, obligând statul român aflat la discreția guvernului „domnului ...” să bage mâna adânc în buzunarul nostru, al tuturor și să plătească pentru prostia și încăpățânarea ridicolei ecaterina Abramburica!
   Acesta a fost un sfat gratuit, androneasca să plătească măcar pentru una dintre prostiile făcute!
   Ar mai putea fi adunați niște bănuți și dacă domnul Goe ar returna cât de mult ar putea din banii adunați inutil din cretinitatea numită „supra acciză” la benzină!
   Sunt multe greșeli făcute de actualul cabinet impotent, așa că banii pot fi recuperați și golurile ce se prevăd în buget, umplute!

   Ω

   Apoi, se poate relaxa fiscalitatea: credem că și Mugur Isărescu ar fi de acord!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu