Faceți căutări pe acest blog

joi, 27 octombrie 2016

Cică - cine`i prostu`?

   Nu mă pot lămuri cu nici un chip: sunt eu prost, sunt ei proști sau ne cred pe toți, proști?
   L-am asculat pe șeful cel mare al partidului cel mic salvați România, partidulețul care nu a prea reușit să salveze nici Bucureștiul, l-am ascultat așadar cu o declarație de un absurd de farmec plin: spunea nicușorul cel dănuț care udă canapeaua, că-l vor susține la viitoarele alegeri pentru funcția de prim ministru pe Cioloș! Dincolo de faptul că nu cred să-l fi întrebat pe acesta dacă are nevoie de susținerea canapelei lor electorale, nicușorul cel dănuț și puținii lui membri de partid ne cred proști sau se manifestă domniile lor ca și cum ar fi: adică cum îl vor susține în alegeri pe Cioloș pentru funcția de prim ministru?
DE CÂND ESTE ACEASTĂ FUNCȚIE,
CEA DE PRIM MINSTRU VA SĂ ZICĂ,
UNA ELIGIBILĂ PRIN VOT POPULAR?
   Îmi este teamă că cineva nu are legătură cu politica nici cât cu statuile de la Universitate!

   Ω

   De fapt ar trebui să mă bucur:
NU NE CREDE PROȘTI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu