Faceți căutări pe acest blog

luni, 31 octombrie 2016

A venit circul în oraș!

   Am asistat la TV la încă o rundă a Marii Rușini Naționale: pseudo-partidele românești „și-au lansat candidații” - măcar dacă ar fi făcut-o de-adevăratelea!
   Am asistat la furia exprimată fără reținere de un virtual veritabil pușcăriaș, pe numele lui dragnea, scăpat printr-o greșeală de neiertat a justiției cu numai doi ani cu suspendare, furie exprimată cu scrâșnete stomatologice la adresa șefului statului, am asistat la încercarea de înjurătură elegantă a fostului prim ministru tăriceanu, cel de al cărui gât se apropie ștreangul, am ascultat din nou hăhăiala celui ce ne-a fost președinte mult prea mult timp pentru a mai încerca să ne mintă, am asistat la defilarea unor neica nimeni, am asistat la prezentarea prostiei fără seamăn a limitaților (politic) liberali care deschid lista la senat pentru București cu un nume ce ne amintește de nenea Iancu și al lui celebru „urăsc trădarea dar iubesc pe trădători”, am asistat la o defilare penibilă, la o monstruoasă prezentare de monștri!!!

   Am stat în fața televizorului și m-a luat cu frig: dragnea, împreună cu firea, tăriceanu și niște necunoscuți lingăi, un fost ministru al culturii care îmi vorbește despre „politica care”, unioniști hotărâți să salveze orice, mere stricate din care ies blonde susținătoare permanent cu buchete de flori în brațe (unde ești tu Cati Ciocârlan, să-ți vezi nedemna urmașă?!?), am tot văzut nechemați, am văzut susținătorul dreptului la vot al delfinilor, am văzut galeria ororilor ... însă am înțeles că ceva lipsește!
   Și mi s-a făcut și mai frig! 
   Lipsește super partidul izmenarului geal oprea!
   Lipsește puritatea conservatoare a lui voiculescu!
   Lipsește democratminusliberalismul bleg!
   Lipsesc dintr-o dată nume ce se credeau pe veci fixate pe firmamentul națiunii, nume fără de care nu se putea mișca pe vremuri nimic în țara asta!
   Și m-am simțit mai bine ...

   Ω
  
   Depinde numai și numai de noi, alegătorii, ca cei mai sus enunțați să rămână în galeria monstruoasă a circului numit „viață politică” și să fie înlocuiți de persoane integre, care chiar să merite fotoliul de parlamentar!
   Dacă sistemul electoral nu se schimbă urgent,
 dacă nu se introduc piedici votului pentru doi mici și-o bere,
atunci ne-am cumpărat un bilet perpetuu la spectacolul de prost gust al circului monștrilor!
 
SĂ ÎNVĂȚĂM DIN REACȚIA DE DUPĂ COLECTIV!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu