Faceți căutări pe acest blog

luni, 19 septembrie 2016

Un par! Un par! Votul meu, pentru un par!

   Am fost astăzi atent la politica românească!
   Adică, m-a pus dracu` de-am fost atent!
   Mai întâi și mai întâi, am ascultat un prim ministru, un personaj ce pare până acum onest și onorabil, unul care a cerut demisiile miniștrilor pentru motive atât de „ridicole” în ochii unora, încât în alte guvernări ar fi fost decorați!
   A venit apoi, un individ judecat, condamnat definitiv, unul care după ce a fost dovedit ca hoț de voturi, vine și ne vorbește, total lipsit de charme și nu numai: a fost o serie de bâlbâieli cu tentă acuzatoare, a fost o încercare de discurs, iar eu, ascultătorul, m-am ales cu o durere de cap din cauza tonului plicticos, a vocii insipide și mai ales, a lipsei de idei! Rar mi-a fost dat să ascult pe cineva care dorește să mă convingă, repet, rar am reușit să întâlnesc o asemenea sumă de inepții, o asemenea mulțime de nimicuri demne de libertatea și cancan: iar acest condamnat definitiv, acest individ care acum ar fi trebuit să fie apelat cu un număr, ne dă lecții!
   Este incredibil, dar greșeala justiției de a-l lăsa liber, a adus în prim planul politicii românești un monstru, un MONSTRU de lipsă de educație și de bun simț, un monstru gata să înghită orice și pe oricine pentru un minim și de moment câștig politic!

   Dar, tocmai când mă gândeam că iar a murit un copil ca urmare a existenței câinilor și parlamentarilor vagabonzi, aflu că onor senatorii s-au substituit DIN NOU justiției, declarând clar, în disprețul întregii opinii publice românești, că oprea gabriel nu are nici o vină în tot ceea ce a făcut pe vremea când nu mai mirosea ciorapii din magaziile MApN ci pe ai lui victoraș și l-au declarat definitiv NEVINOVAT!  
NEVINOVAT!
   Nu avem ce face, ei ne sunt stăpâni, noi ne supunem!

   Ω

   Mă mănâncă palmele!
   Mă mănâncă rău!
   Ne-ar trebui un par!
   Unul cu care să putem face curățenie: și nu printre câini!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu