Faceți căutări pe acest blog

joi, 6 mai 2021

Dacă fotbal nu e ...

   ... se pare că nimic nu e! S-a terminat luni noapte un nou campionat mondial de snooker! Pentru cine nu știe jocul acesta pur englezesc cu bile și două bețe, putem spune doar că este extrem de pasionant, incredibil de dinamic și mare consumator de inteligență, finețe și imaginație! Jocul, din categoria biliardului, adus la rang de sport și artă în ultimii circa 30 de ani, a pătruns și în România, fiind se pare tot mai jucat, dar ... dar jocul acesta nu te tâmpește, sportul acesta nu scoate hoarde pe stradă, snooker-ul nu aprinde pasiuni care să se termine în violențe, nu, nici gând, este o întâlnire între doi jucători în care este perfect normal ca unul dintre ei, în cazul în care greșește și arbitrul nu vede, să atragă atenția atât lui, arbitrului cât și oponentului asupra greșelii și să cedeze locul la masă. Ei bine da, nu este fotbal, nici nu se apropie de fotbal, drept care, eurosport.ro a hotărât din nou că românii vor să vadă ... fotbal! Fotbal pe două programe și ciclism sau golf sau tenis pe celelalte două programe! Snooker nu au dat, mă veți întreba dumneavoastră, nu au dat deși era campionatul mondial? Nu pot răspunde clar NU, pentru că au dat: pe SD și HD dacă nu a fost fotbal și în rest pe 4K și pe eurosport player, ambele furnizate ori de esp ori de furnizorul de cablu în pachete separate, contra cost, că doar se știe că la snooker se uită numai oamenii cu bani ... Nu pricep de ce nu este transmis golful pe aceste canale, dar întrebarea mea nu va primi în veci răspuns! Așa că, vrei nu vrei, ori te uiți la fotbal, ori bagi mâna în buzunar: și eu am băgat-o, plătind abonamentul la esp. Dar, aici începe altă năzbâtie, esp nu funcționează pe orice sistem de operare, esp nu retransmite decât rar spre niciodată programele în limba română, esp a avut chiar în timpul semifinalelor o întrerupere de vreo două ore pe dispozitivele mobile, etc, etc. Într-un cuvânt, es procedează JENANT! Pentru a fi mai aproape de adevăr, din nou procedează JENANT, fiind în continuare un post campion la nerespectarea programului ori la schimbarea lui din mers. Drept care, cum nu pot lua legătura cu nimeni de la es, cum nu pot avea contact decât cu un site intenționat prost și încurcat făcut, cum nu m-au mulțumit deloc nici măcar la calitatea imaginii, îmi iau jucăriile și plec și nu mă mai interesează esp: să se spele franțujii cu el pe cap, că mie nu-mi mai trebuie!

   Acum mi-am amintit și reclama mincinoasă a postului, care spune că esp îți aduce sportul oriunde, oricând, lucru fals, pățit pe propria mea piele cu câțiva ani în urmă: credeți-mă, mi se pare firesc să fie la discreția furnizorului aria de acoperire a abonamentului, dar să știm și noi, lucru care în ultima vreme pare a se întâmpla însă abonatului tot nu i se explică exact ce se va întâmpla dacă va părăsi țara ...

  

   În concluzie, am simțit din nou că es m-a păcălit, am simțit din nou că esp nu mă/ne satisface, așa că promit nu doar să nu mă mai abonez vreodată dar nici să nu mă mai gândesc în viitor să le folosesc serviciile! De ce? Pentru că, așa cum știe tot omul, dacă fotbal nu e, nimic nu e, că fotbalul vinde bere și chiloți și lacuri și vopsele, nu un amărât de snooker! Și știți ce? Păstrați-vă fraților fotbalul liniștiți, că doar nu m-oi apuca eu acum să vă explic cât de nociv este să îți canalizezi atenția asupra unui singur lucru! Așa procedează un om, de pe stradă ...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu