Faceți căutări pe acest blog

marți, 19 august 2014

Glasul roților de gip !

   Satisfacția ofertei doi în unu'


   Am fost la mare !
   Am fost spre mare !
   Am fost pe A2 !
   Da , despre A2 vreau să vorbim , mai ales despre bucata până pe la Fundulea ...
   De când încă se lucra , mulți au râs că bucata a fost dată (în urma licitației , bineînțeles) unei pizzerii : circulând acum , mi-am dat seama că guvernul de atunci nu a mințit : segmentul acesta de autostradă nu a fost construit de patiseri sau cofetari , ci de
CEFERIȘTI !
   Pe toată acea lungime (și sunt mulți kilometri) senzația este că te afli în tren !
   Din patru în patru metri , transversal sensului de mers , se găsesc fisuri acoperite cu bitum !
   Da , aveți dreptate , sunt și multe gropi în asfalt , dar astea-s valabile pe orice sector de drum ! Să revenim !
   Pac pac , pac pac , pac pac , numai asta auzi și simți : impresia generală , este aceea de a fi urcat mașina pe o platformă feroviară !
   Drept care le mulțumim tuturor celor ce au contribuit la edificarea acestui minunat exemplu de dăruire și sacrificiu , acestui monument închinat omului de tip nou ...

   Ω

   Așa bătaie de joc pe bani publici , n-am mai văzut decât la A3 , autostrada aflată în stare perfectă nu prin întreținere ci prin nefolosire : majoritatea șoferilor preferă în continuare bătrânul DN1 care este mai scurt ca drum , timp și benzină !
   Cine plătește hoțiile astea ?
   Mai exact , cine le va plăti ?
   Dacă pentru Ica săraca s-a putut face parastas de nu mai știu câți ani , poate o face justiția și pentru drumurile astea pe care gropile se astupă cu găleți cu bani : indiferent cine a fost ministru la transporturi !
AVEM RĂBDARE !


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu