Faceți căutări pe acest blog

duminică, 17 decembrie 2017

Cum să ratezi un eveniment

   Am urmărit ceremoniile legate de înmormântarea lui Mihai.
   Le-am urmărit și m-am crucit.
   Nu vorbesc despre prostiile auzite la televizor, nu vorbesc despre autoreclama lui Stelian Tănase și a altora, nu vorbesc despre căderea culturală a proTV-ului și a tvR-ului ... nici gând! Vorbesc despre modul în care a fost reflectată organizarea înmormântării și despre ce s-a făcut în această direcție. 
   În concluzie ...
   Poliția rutieră a închis circulația și a asigurat fluiditatea deplasării coloanei oficiale și a miilor de interesați. 
   Primăria a arborat câteva drapele în bernă și ... cam atât!
   Televiziunile s-au asociat (așa spunea antena!) și au transmis împreună ceremoniile: ei bine, aici este buba cea mare! În multe ore de transmisie, carele de reportaj ale televiziunii publice și ale televiziunilor comerciale au arătat figurile invitaților, sicriul, familia și mulțimea curioșilor! Lângă aceste figuri, au mai apărut - aproape permanent - militarii din 30 Gardă, popii nelipsiți și cam atât! 
   În Bucureștiul acesta sărac în obiective, cortegiul funerar a urmat cel mai elegant traseu cu putință: Piața Palatului, Calea Victoriei, cheiul gârlii prin fața tribunalului mare, Palatul Patriarhiei și Biserica Patriarhală, pentru ca apoi să parcurgă tot centrul orașului, cu bulevardele lui, cu fostul Ana Ipătescu, cu Piața Victoriei, cu Piața Aviatorilor, cu Piața Charles de Gaulle, ci Herăstrăul, cu Arcul de Triumf, cu Kiseleff-ul, cu Fântâna Miorița, cu vila cu clopoței adică vila Minovici ... ei bine, exceptând câteva cadre rătăcite luate de pe Arcul de Triumf, nu ne-au fost arătate imagini interesante ale orașului, nu ni s-a arătat nici o clădire semnificativă a orașului, nu ni s-a arătat nici un monument, nu am văzut nici un parc! Și nu-mi spuneți că nu aveau ce arăta, pentru că mă enervez și încep să le înșir, de la Palat încolo: Ateneul, Fundația Carol, MI-ul, hotelul Continental, hotelul Bulevard, hotelul Capitol, CCA-ul, CEC-ul mare, vechea Poștă, Tribunalul Mare ... să mai continui? Nu cred că este necesar, ar fi prea lung textul!

   De ce a ratat primăria un asemenea moment splendid și gratuit de a promova orașul și țara? 
   Blonda de la primărie a stat la volintiri cu soțul și a mai gândit ceva companii semi private și nu a avut timp să se gândească la așa ceva?
   Consilierii gras plătiți nu au putut gândi un lucru atât de simplu cum ar fi punerea unor flori pe traseu?
   Televiziunile inepte care ne umplu programele cu turcisme și beeehăiala „reeegelui” beeecali nu au oameni capabili să gândească mai departe de fișa nasului postului și de poveștile penibile pe care le debitează și cu care încearcă să se auto convingă că sunt adevărate?
   Exceptând rare momente (pe Antena 1, felicitări!), televiziunile s-au ocupat cu debitarea de bârfe și povești ascultate pe la colțuri, în timp ce mahalagiii oftează înlăcrimați cu gândul la falsele povești cu prinți, prințese, regi și regine! 
   Era necesar?
   NU!
   S-a obținut dintr-un asemenea eveniment tot ce se putea obține?
   NU!
   A fost ratat prilejul de a ne face un strop de reclamă?
   DA! Un da copios de altfel ...

   Ω

   Păcat că nu știm să profităm: exact ca în politica internă și externă, ne batem joc de ce ne dă Dumnezeu!
   P.S.1 Am auzit de atâtea ori povestea cererii în căsătorie, încât am impresia că am fost de față!
   P.S.2 Am văzut o ciudățenie: mulți potentați români ai momentului nu știu să-și facă crucea ortodoxă!

LA ATÂT DE PUȚIN AU REUȘIT SĂ-L REDUCĂ PE MIHAI!
PĂCAT!
MARE PĂCAT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu