Faceți căutări pe acest blog

vineri, 22 decembrie 2017

tăriceanu vorbește, noi propunem

   L-am ascultat pe șeful senatului, domnul cp tăriceanu și mi-am dat seama că ori el ori noi suntem alături de drum! Atunci când șeful camerei superioare spune că ambasadele străine în România au nevoie să le parvină traducerile legilor care au produs nemulțumirea populară, ei bine atunci eu cred că tăriceanu a luat-o pe arătură! Atunci când îl acuză pe președinte că îl imită pe băsescu (băgând și o șopârlă, cum că n-ar avea calitățile lui băselu`) iarăși mi se pare că bate câmpii! Iar atunci când îmi vorbește cu falsă convingere că în România schimbarea legilor justiției urmărește numai și numai independența justiției și apărarea cetățeanului și nu drepturile infractorilor cu gulere albe, realizez că mă crede ultimul imbecil!

   Abia acum înțeleg de ce câteva zile și el și dragnea au lipsit din spațiul public și l-au lăsat pe iordache dișteptul din Caracal să ne ia fața!

   Dar să revenim la tăriceanu ... și el și iordache și șerban și mulți alții ca ei, ne arată ce bună este școala tehnică în România, ce tari sunt și ce pricepuți sunt inginerii noștri: în frunte cu nea nelu care contrazice în stilul lui tăriceanu magistrații, el pe ce-l doare, adică revoluția din `89!
  
   Ce va fi?
   Vom vedea: eu nu cred că acest parlament apucă alegerile la termen dar ... mai știi?

   Ω

   Pentru liniștea președinților camerelor parlamentului român am o propunere care ar mulțumi pe toată lumea:
SĂ INTRE ÎN VIGOARE LEGILE JUSTIȚIEI ÎN ACEASTĂ FORMĂ DUPĂ JUDECAREA PROCESELOR ÎN CARE SUNT INCULPAȚI EI DOI!
   Sunteți de acord?
   P.S. tăriceanu gesticulează de zor în timp ce vorbește, ceea ce înseamnă (conform abc-ului body language) că încearcă să-și convingă interlocutorul/interlocutorii de adevărul unor spuse mincinoase! La cât de mult ne costă parlamentul ăsta jalnic, măcar niște cursuri de prezență în public puteau și ei să facă, nu?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu