Faceți căutări pe acest blog

joi, 26 septembrie 2019

Comisii sau circ? (AUDIO)


   Acum câteva luni, mai exact vreo două, președintele Camerei Deputaților, Marcel Ciolacu anunța că va propune desființarea comisiei speciale pentru modificarea legilor justiției, comisie condusă de florin ciordache, deputat pesede de Caracal. Să vedem cum s-au desfășurat lucrurile, într-o ordine destul de cronologică ...
   Așadar, Ciolacu a spus că transpunerea deciziei CCR privind Codurile Penale se va face în Comisia Juridică a Parlamentului:

Am luat act de decizia CCR. Mai mult ca sigur, am anunțat deja că o să avem o nouă abordare. În primul rând, o să propun colegilor mei desființarea Comisiei iordache, așa zisa comisie specială care s-a ocupat de modificările legilor justiției, a codurilor penale și a codurilor de procedură penală. Ele o(r) să intre într-un parcurs parlamentar normal. În primul rând la Senat, ca (și) primă Cameră sesizată, în comisiile juridice(?).
Se pare că funcționalitatea (?) comisiei speciale nu a fost cea dorită, dimpotrivă ea a avut un impact public negativ și asupra partidului pe care îl reprezint, dar și asupra instituției Parlamentul(ui) României. O să avem o abordare, în primul rând, prioritățile fiind deciziile neconstituționale deja declarate de către CCR și pe urmă o să vedem dacă este oportună o altă modificare atât la Codurile Penale, cât și la Codurile de Procedură Penală”(?). 

   Până acum, lucrurile par a intra în normalitate, grupul dracnea fiind pe cale să mai piardă o poziție importantă, însă lui ciordache nici că-i pasă că infama comisie ar putea să dispară. Nu are nici o grijă și nici o teamă și ne explică și de ce:

„Nu știu, discutăm. Așteptăm motivarea Curții să vedem ce și cum. Nu contează în ce comisie se lucrează. Nu sunt aceiași oameni? Credeți că contează comisia în care lucrează ? Nu contează!” 

   Credeți sau nu, anunțul de zilele trecute cum că ciordache își va pierde jucăria primită în dar de la primul ocnaș al țării l-a trezit la viață pe Frankenstein-ul justiției românești, pe Dracula și pe paralelul lui Țepeș al statului paralel al infractorilor, pe slugărel toader care plin de năduf anunță:

„Inventarierea moștenirii Comisiei ciordache va începe cu modificările aduse legilor justiției și încercările repetate de modificare a Codului penal și a Codului de procedură penală! Felicitări pentru Marcel Ciolacu(!).
PS: În repetate rânduri am afirmat faptul că îmi asum tot ceea ce am făcut, sau nu am făcut la MJ, precum și faptul că nu îmi asum ceea ce au făcut, sau nu au făcut alții, pentru justiție!”

   Cum vi se pare acum lupta politică din pesede și din MJ?
   Cum vi se pare aroganța lui ciordache, cel care ne spune în față că suntem niște proști crezând că aceiași oameni vor gândi diferit acum, în comisii, față de modul în care au gândit în faimoasa comisie ciordache?
   Cum vi se pare obrăznicia fără limite a lui slugărel toader care lasă de înțeles că el a făcut numai și numai lucruri bune la justiție dar că acestea au fost deturnate de comisia ciordache cea care l-a transformat din înger într-un demon „monstruos”? 

   Treceți vă rog peste modul defectuos de compunere a frazei, treceți peste mult prea multele greșeli gramaticale și de exprimare, treceți peste fațada de prostie și încercați să surprindeți esențialul: comisia ciordache este desființată de ochii lumii, comisiile juridice urmând a perpetua „greaua moștenire” a fraților infractorilor parlamentari?
   Urâtă treabă, să avem răbdare și ... vom vedea ...

   Ω

   După atâtea întrebări fără răspuns, mai am de pus una singură: cu ce pensii se retrag din activitate ciordache și membrii comisiei lui, oamenii specializați în ridicat mâna?
   Am uitat, mai am una: dat slugărel toader?
   Și mai am una, ultima: vor plăti ei vreodată răul făcut?

   P.S. Greșelile de exprimare nu-mi aparțin, sunt ale aleșilor noștri!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu