Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 25 septembrie 2019

Dridif pe scurt (AUDIO)

   O s-o spun pe scurt: eram zilele trecute pe drumul care leagă Sibiul de Făgăraș și, în localitatea Dridif, mergând cu o viteză peste cea legală (cred că aveam cam 55 km/h) am fost depășit de un BMW cu număr de Galați. 
   Până aici, nimic deosebit. 
   Mașina cu numere de Galați (numai atât am apucat să rețin) se deplasa la rându-i cu o viteză modestă, de cel puțin 120 km/h.
   Da, nici aici nu este nimic interesant sau deosebit ...
   Dar în fața mea, în coloană, în localitatea Dridif circula și Logan-ul alb cu numărul MAI 29797: exact, cu număr de MAI nu de poliție locală sau rurală - credeți că a avut vreo reacție echipajul de pe mașina de poliție? Ei bine ... nici una!
   Abia acum mi se pare că se întâmplă ceva deosebit: erau pe stradă, șoferul în uniformă (personajul volubil din dreapta era civil), mașina avea însemnele poliției, erau pe un drum național, în plin trafic ...
CÂND SE IMPUNE APLICAREA LEGII?
DE CE MAI 29797 NU A REACȚIONAT?
DE CE ORICINE ÎȘI POATE FACE DE CAP SUB NASUL POLIȚIȘTILOR 
ȘI AL POLIȚIEI?
   Vă rog nu-mi spuneți că erau în timpul liber pentru că atunci nu ar fi fost în mașina poliției!
   Vă rog nu-mi spuneți că nu era treaba lor, pentru că puteau măcar să anunțe prin stație că un dement circulă nebunește, că este un pericol pentru ceilalți participanți la trafic și că trebuie oprit!
   Vă rog nu-mi spuneți că nu l-au văzut, pentru că era imposibil!
ȘI ATUNCI?
   Când se va introduce povestea cu ținutul telefonului în mână, să am încredere că-și vor face corect datoria?
   Să cred că poliția chiar vrea să fie alături de cetățean și nu împotriva lui, așa cum este percepută acum?

   Ω

   Nu glumesc, la Dridif mașina cu numărul MAI 29797 s-a dat la o parte în localitate, eliberând drumul unui nebun care circula, repet, în localitate cu o viteză pentru care i se suspenda permisul dacă era prins în afara localității!
DIN FERICIRE NU A AVUT LOC NICI UN ACCIDENT!
DIN FERICIRE!
DAR DACĂ SE ÎNTÂMPLA?
   Întrebarea mea este una simplă: noi respectăm legea și ne achităm de toate îndatoririle care ne revin! Dar ei, cei care doar se plimbă în așteptarea salariului și a bine meritatei pensii, ei cum pot fi obligați să-și respecte îndatoririle asumate de instituția prin care 
NOI ÎI PLĂTIM?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu