Faceți căutări pe acest blog

marți, 10 septembrie 2019

Contra dăncilă (AUDIO)

   Am avut proasta inspirație de a mă uita la meciul România Spania: spun proastă și sunt blând cu mine, pentru că nu doar mi-am consumat timpul, dar am mai și asistat la un spectacol greu de digerat, prost, inutil și grotesc!
   Am avut buna inspirație de a nu mă uita decât sporadic la România Malta: de data aceasta am fost inspirat, meciul fiind din nou deosebit, dar deosebit de anost, prost, mizerabil pe alocuri și la fel de greu de digerat ca și anteriorul!
   Văzând chinul prin care trec oamenii aleși de contra și plătiți de NOI, am avut dintr-o dată o revelație:
ÎN FOTBAL ESTE CA ÎN POLITICĂ, NOI ÎI PLĂTIM, EI NE 
IAU LA MIȘTO ȘI NU NE DAU DECÂT BĂTĂI DE CAP!
   Am înlemnit, ce mi-e contra, ce mi-e dăncilă: o apă și un pământ, bani mulți păpați, promisiuni, mașini străine, fițe și fonfleuri, rezultate ZERO!
   Așadar, viața bate filmul și politica fotbalul:
CĂ-L PUNEM PE cONTRA PRIM MINISTRU ORI PE țAȚA 
vEORICA ANTRENORUL NAȚIONALEI, LUCRURILE 
VOR MERGE LA FEL, LA FEL DE PROST,
AMÂNDOI ATÂT POT!

   Ω

   Fetele de la tenis de masă au reușit să-și păstreze titlul continental, învingând la Nantes, în finală, conglomeratul sino lusitan numit Portugalia: la știri s-a vorbit mai mult despre ultimul tatuaj al iubitei maseurului naționalei de fotbal decât despre acestă performanță, rușine televiziunilor!
   Fetelor? 
BRAVO LOR!
AR FI BUNE PROBABIL ȘI ÎN LOCUL LUI CONTRA ȘI AL țAȚEI vEORICA!
AȘADAR, SĂ FIE cONTRA dĂNCILĂ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu