Faceți căutări pe acest blog

duminică, 29 septembrie 2019

Sunt prost plătiți? (AUDIO)

   Am primit vineri 27.09.2019  această pagină necerută (care probabil în scurtă vreme nu va mai funcționa) în timp ce bântuiam pe net!
   Adresa care apare în browser este 
https://get-the-better-deal.com/page? cam=11189&country=ro&pub=313&clickid=0b8502th9my2ti4f3b 
(adică get-the-better-deal)
dar bănuiesc că deja nu mai contează!
   În mod evident este o „țeapă”, una care se folosește de numele firmei DIGI pentru a te convinge să dai datele unui card bancar visând la un iluzoriu câștig, adică la un Samsung Galaxy S 10+! 
   Pentru numai 4 lei și 99 de bani!
   Nu este prima dată când se întâmplă, așa că nu aș fi făcut caz ... însă, ca un bun cetățean ce sunt (și îmi place să cred că sunt!) mi-am zis că este anormal să fie păcăliți alții mai creduli, drept care am sunat la DIGI pentru a-i anunța de ceea ce se petrece pe net la umbra numelui lor: iar aici începe aventura! După ce am sunat, am avut de așteptat cel puțin cinci (5) minute lungi, ascultând o muzică anostă și un anunț care spunea că toți operatorii sunt ocupați dar bla, bla, bla! După acest timp petrecut cu telefonul la ureche, mi-a răspuns o voce tinerică, feminină și obraznico agasată, având grijă să mă atenționeze să avem un limbaj adecvat! 
   Am întrebat la ce să fie adecvat limbajul dar se pare că am fost prea subtil pentru neo limba de lemn de astăzi! 
   Trec și de partea asta în care am simțit cum brusc mă inundă simpatia pentru borfași, așa că încep prin a întreba dacă Digi are o promoție așa și pe dincolo!
   Vocea, mult mai nervoasă decât în urmă cu un minut, îmi răspunde sec: NU!
   Eu la rându-mi, povestesc ce și cum, că cineva se folosește de numele lor, că ... 
   Ajunsă la un maxim de nervi, vocea șuieră veninos la mine că „se știe”!
   Dacă se știe, măcar abonații Digi de ce nu au fost anunțați, că mesaje și SMS-uri vin grămadă cu tot felul de aiureli! 
   În acest moment, a venit răspunsul care m-a năucit:
NU AU FOST PREA MULTE CAZURI ÎNCÂT SĂ PROVOACE 
O REACȚIE PRIN CARE CONSUMATORII SĂ FIE ANUNȚAȚI 
SĂ SE PROTEJEZE!
   Am închis și mi-am jurat ca pe viitor să-mi amintesc vorba aia din bătrâni, aia cu ... facerea de bine! 

   Ω

   Stau acum și mă întreb în care dintre situații ne aflăm:
a) Digi știe dar nu face nimic pentru că fenomenul nu a luat amploare
b) Digi știe la un nivel inferior al ierarhiei și fiind aproape week end nu deranjează șefii
c) Digi știe dar îl/îi doare undeva de clienți
d) Digi nu știe iar un operator indiferent și prost plătit dintr-un call center oarecare își bagă picioarele în renumele firmei și liniștea clienților?

ÎN ORICARE DINTRE SITUAȚII CRED CĂ DIGI ESTE ÎN OFF SIDE 
ȘI CĂ AR TREBUI SĂ MAI UMBLE PE LA PROCEDURILE PE CARE 
LE-A IMPLEMENTAT DE CÂND A SIMȚIT CĂ A DEVENIT 
O INSTITUȚIE APROAPE CA CELE DE STAT!
   Nu credeți?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu