Faceți căutări pe acest blog

luni, 10 august 2020

10 august: să ne bucurăm!


   Mă bucură hotărârea reluării anchetării jandarmilor implicați în incidentul 10 august: mă bucură mult!
   Dacă vă mirați și vă întrebați de ce, nu mă ascund și vă răspund cât mai simplu și mai scurt cu putință: sunt curios numai dacă îmi dați dreptate ...
   Nu mă bucur pentru că aș avea ceva cu ei ca persoane, nu-i cunosc personal și nici nu țin.
   Nu mă bucur pentru că aș fi gelos pe atitudinea de macho cap de cartel mafiot columbian adoptată de acel „el jefe” îmbrăcat în alb, cel din spatele jandarmilor.
   Nu mă bucur nici pentru că nume mari și boierești gen sindile ori cucoș riscă să ajungă în instanță sau, cine știe, poate mai rău.
   Nu mă bucur pentru că niște oameni și familiile lor urmează a trăi stress-ul unei anchete și poate al unui proces.
   Nu mă bucur considerând din start că manifestanții au fost buni și jandarmii răi.
   Nu mă bucur pentru că o pseudo societate civilă ar obține o așa zisă victorie de etapă (etapă către ... unde?).
   Nu mă bucur pentru că viitorii posibili inculpați vor da date despre ingerințele pesede-ului în munca organelor de ordine.
   Nu mă bucur la gândul că vom afla cine a adus huliganii în piață.
   Nu mă bucur pentru nimic din toate astea.

   Mă bucur, mă bucur foarte mult dacă cei arătați cu degetul sunt anchetați, inculpați judecați și condamnați pentru că numai și numai în urma unei asemenea sancțiuni penale, eventual și a pierderii pensiei grase și speciale, angajații noștri, ai tuturor vor pricepe, în sfârșit, că nu sunt slugile puterii indiferent de acronimul cu care se recomandă aceasta ci că sunt în slujba cetățeanului și nu a canaliilor politice vremelnic ajunse la putere! Indiferent că-i dragnea sau dan ori firea, nu importă că este dăncilă orban sau Iohannis, toți ăștia sunt trecători cum au fost și marx și lenin și stalin și chiar și iliescu: cu ajutorul lor, al forțelor de ordine, poporul în schimb poate fi veșnic!

  

   Cu un strop de noroc, societatea românească va primi o lecție binemeritată iar structurile de impunere a legii vor pricepe că nu ministrul de interne le dă salariile ci mulții plătitori de impozite!
   O primă lecție necesară!
   Vor urma, în timp și altele!
   Așa crede un om de pe stradă ...
   Are el oare dreptate ...?

Un comentariu:

  1. Sa ne bucuram ca noii jandarmi de dupa 10august sub noua orînduire au stat la căpătâiul "regelui emi"?

    RăspundețiȘtergere