Faceți căutări pe acest blog

luni, 16 mai 2016

Cică - În căutarea profitului pierdut

   Nu pricep ceva și aș dori o mână de ajutor ...


   Nu mai departe de câteva zile în urmă - cam o săptămână dar sigur mai puțin de două - ministerul sănătății făcea public un anunț menit a ne liniști pe noi, contributorii la bunul mers al sistemului și de a calma spiritele în problema dezinfectanților: practic, spunem problemă doar așa, ca să părem mai importanți, pentru că, în urma anunțului, problema nu era problemă, ministerul anunțându-ne - condescendent! - că în urma controalelor efectuate chiar de onor MS,
NU AU FOST CONSTATATE NEREGULI MAJORE LA SUBSTANȚELE CONTROLATE,
ELE FIIND CONFORME ÎN PESTE 95%
DINTRE MOSTRELE CONTROLATE
ȘI NECONFORME ÎN MAI PUȚIN DE 5 PROCENTE!
   Dacă cineva are mintea chiar mai scurtă decât mine și nu crede ori nu-și amintește, poate verifica declarațiile ministrului și ale ministerului, să zicem AICI.

   Iată dar, cum mostrele domnului ministru intră dintr-o dată în categoria „dormi liniștit ... veghează!” - bineînțeles, zona puncte - puncte poate fi completată de fiecare doritor în parte cu absolut orice dorește.
   Până aici, cred că v-am lămurit cam ce părere mi-am făcut.
   Vine însă șocul, sub forma unei alte știri, știre care mă trezește din dulcele-mi dolce far niente mai rău decât căprarul din armată, ăla fără liceu și care avea boală pe TR-iști: un nou control, de această dată pare-se corect efectuat, spune că nici unul dintre produsele hexipharma nu este conform!
   Dacă aveți răbdare să citiți, foarte bine, dacă nu, iată aici un rezumat: 
  
   Așadar, ați înțeles și partea a doua a problemei?
   Ei bine, din această dilemă, eu m-am ales cu o nedumerire, nedumerire pentru a cărui rezolvare aș dori să primesc ajutor:
a - ministrul sănătății mă minte și-mi pune viața în pericol
b - de ani de zile, plătesc prin intermediul statului și al sistemului său de achiziții publice bani buni pe apă chioară, punându-mi viața în pericol
c - nimeni dintre cei plătiți de mine în ms nu a verificat REAL calitatea produselor, punându-mi viața în pericol
d - șmecherii amestecați în această mizerabilă hoție și-au cumpărat din banii astfel câștigați mașini puternice cu care aleargă pe șosele, punându-mi viața în pericol
e - au fost mai importanți banii astfel câștigați de ambele părți - firmă plus reprezentanții ms - decât sănătatea mea, punându-mi-se viața în pericol.
Nedumerire:
VA PLOUA LA URMĂTORUL SFÂRȘIT DE SĂPTĂMÂNĂ?
 
   Ω
 
   Atâta timp cât legea va pedepsi asemenea fapte cu doi trei ani de pușcărie - eventual cu suspendare - și nu-i va trimite pe vinovați în fața unui figurat pluton de execuție financiară și privativă de drepturi și libertăți, nu mă interesează finalul poveștii!
   După căderea acestui grup de interese, cât el se va reface pentru recuperarea profitului pierdut, vom afla cum stă treaba cu feșele, cu aspirinele, cu farmaciile private din sau de la poarta spitalului, timp în care EI, cei cu mașini tari, vile și amante, vor continua să ne spolieze pentru simplul motiv că legea este intenționat prost făcută!
   Așadar,
VA PLOUA LA URMĂTORUL SFÂRȘIT DE SĂPTĂMÂNĂ?
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu