Faceți căutări pe acest blog

vineri, 27 mai 2016

Crocodilii politici

   Vin alegerile


   Vin alegerile, iar noi, trebuie să ne închipuim că între candidați se dau lupte grele, lupte de opinie, de abordare, de programe: să nu mai vorbim despre divergențele ideologice ...

   Din păcate, vine din nou DNA-ul și ne spulberă toate iluziile „care le-am avut” (vorba cântecului) și ne trezește la realitate: nu există nici un fel de diferență între neobrăzații care ne cer votul din stânga și nesimțiții care stau și ei cu mâna`ntinsă din dreapta, legătura „ideologică” dintre ei fiind făcută de milogii din centru! Sunt toți o apă și-un pământ, sunt toți actori angajați ai aceluiași teatru prost, sunt toți activi în aceeași piesă cu care ne prostesc de ani de zile! Și dacă nu credeți, citiți cine sunt amestecați în dosarele de mare corupție, faceți o listă pe partide cu cei mânjiți cu țițeiul din dosarul Rompetrol sau cu noroiul retrocedărilor de terenuri către pseudo prințul, exagerat de briantinatul paul al ... (mi-e și jenă de așa nume țigănesc: parcă ar fi Jean de la Craiova sau Adi de la Vâlcea, numai că și la pus chiar în buletin!).
   Dacă aveți răbdarea de a face lista aceasta, constatați cu ușurință că în spatele butaforiei partinico parlamentare stă numai și numai interesul economic personal și că toți, dar absolut toți, au un comportament de prădător: chiar dacă în fața noastră unii au afișat lacrimi de crocodil!

   Ω

   Având de ales între o hienă și un șacal, eu prefer să mă abțin!
   Atâta timp cât legea română nu-mi permite să declar că nu sunt de acord cu NIMENI și să-i sancționeze pe cei astfel gratulați, trebuind neapărat, fiind condamnat să-mi placă unul dintre călăi, eu voi participa în continuare la procesul electoral cu unicul scop de a-mi anula votul!
   ȘI ATÂT ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu